Risægutten Skrevet Februar 27, 2008 Skrevet Februar 27, 2008 Hei jeg noen som vet fargekoden på fangerne på e34? Mener på at det er fangerne det heter. Den svære feite plastig delen som er bak og forran på bilen. Også lurte jeg på en annen ting, er det register reim eller kjedet på e34 89mod? Og vil jeg merke noe forskjell på lyden vis jeg setter i nytt luftfilter? Jeg har effektannlegg fra svendsen eksos men vil gjerne vite om jeg får noe fra luftfilter også, har hørt at jeg ikke får det men verdt og prøve. Isåfall hvilket luftfilter?
Ad|oS Skrevet Februar 27, 2008 Skrevet Februar 27, 2008 Om det er kjede eller reim kommer an på hvordan motor som sitter i bilen.
Schnellfahren Skrevet Februar 27, 2008 Skrevet Februar 27, 2008 Fargekoden til bilen din står vel på dempertårnet i motorrommet ditt
Ad|oS Skrevet Februar 27, 2008 Skrevet Februar 27, 2008 Setter du på kon-filter i stedet for det vanlige filteret i boksen vil du som regel få litt mer lyd fra bilen hvertfall. Noen sier du får litt mer effekt også, men er litt mer diskuterbart. KN-filter pleier å være ganske greie
vetu03 Skrevet Februar 27, 2008 Skrevet Februar 27, 2008 Og farge på fangeren? Hmm, er det bare jeg som ikke får opp noe bilde eller?
JoCCe Skrevet Februar 27, 2008 Skrevet Februar 27, 2008 hehe.. farge kode på e34.. er jo bare ei farge på e34 da... Eller ikke, men som regel er det samme farge som på resten av bilen, bortsett fra der det er sort plast ;D Har du m20 motor har du register reim, m50 har kjede ;D Kon filter gir litt mere lyd ja Edit: vetu03 du er ikke aleina om lete etter bilde å finne farge kode på nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå