trax Skrevet Februar 27, 2008 Skrevet Februar 27, 2008 Ligger i esken, aldri brukt. Kjøpt ny av Marting Schanche for 12 000,- Eksoshus 63 Komphus 50 Stage 3 eksoshjul. 916 01 644 ring eller sms, pm er ok Selges fordelaktig ved rask avgjørelse
trax Skrevet August 8, 2008 Forfatter Skrevet August 8, 2008 Bump Hvor mye ? Kom med bud, som sagt, selges fordelaktig ved rask avgjørelse
verticalescape Skrevet August 9, 2008 Skrevet August 9, 2008 BumpHvor mye ? Kom med bud, som sagt, selges fordelaktig ved rask avgjørelse Er vel ingen rask avgjørelse nå, siden du la ut annonsen i februar
trax Skrevet August 11, 2008 Forfatter Skrevet August 11, 2008 BumpHvor mye ? Kom med bud, som sagt, selges fordelaktig ved rask avgjørelse Er vel ingen rask avgjørelse nå, siden du la ut annonsen i februar hehe, ja er en stund siden, men nettopp bumpa den ! Og selv om det er lenge siden jeg la den ut, så selger jeg den ikke dyrere enn jeg ville gjort i Februar
OLEZZ Skrevet August 12, 2008 Skrevet August 12, 2008 gi sånn ca pris da? så jeg vet om det er aktuellt eller ikke.
trax Skrevet August 13, 2008 Forfatter Skrevet August 13, 2008 gi sånn ca pris da? så jeg vet om det er aktuellt eller ikke. 6-8 tusen er vel fair ? Turboen er kun løftet opp av esken, så stort verditap
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå