Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg lurer på om jeg har Nivåregulering på min 1994 mod 540ia touring. Jeg har ikke den "knappen" foran girspaken, tingen er at det plinger i dashbordet "suspn leveling" hver gang jeg kjører i et hull i asfalten med venstre bakhjul, og vurderer da og kjøpe senkesett til hele bilen, men finner ingen til touring med nivåregulering, tenkte derfor og konstantere meg om jeg har nivåregulering eller ikke =)

Takker for svar ;)

Skrevet

Alle E34 Touring fra -94 ble levert med Nivåreg, utenom 518!

H&R selger selger senkesett, 45/10mm (har det selv), mener også at det er flere som skaffer til Touring med nivå :wink: .

Men vært obs på at demperne bak, ofte sitter noe helt inne i h...... i festet i bunn. Pass på å ikke ødelegge den foringa, da er det 12000,- (full pris) i ekstra utgifter for nye dempere #-o .

Skrevet
Hvor får en kjøpt H&R senkesettet? Må nesten ha ett sånn..

Var fin høyde på din Steffan C.

Meget fornøyd med høyde og kvalitet selv! F.eks har jeg på ingen måte merket noe til at fjærer har "sunket" på de tre åra jeg har kjørt med de :) .

Jeg kjøpte de hos Powerzone, de har vel lagt ned så jeg er ikke helt sikker på hvem som selger H&R nå. Men det er det helt sikkert noen andre her inne som vet.

Her er et ganske nytt bilde av Touringen 8) .

ae1q96gqr8t090sfereb.jpg

Skrevet
Alle E34 Touring fra -94 ble levert med Nivåreg, utenom 518!

H&R selger selger senkesett, 45/10mm (har det selv), mener også at det er flere som skaffer til Touring med nivå :wink: .

Men vært obs på at demperne bak, ofte sitter noe helt inne i h...... i festet i bunn. Pass på å ikke ødelegge den foringa, da er det 12000,- (full pris) i ekstra utgifter for nye dempere #-o .

Men hvilken pris er det på det H&R settet og hvor kan jeg få kjøpt det?

Vet du hvordan jeg kan få fikset den feilmeldingen?

PS: Hvor fikk du tak i de øyenskyggene uten "utskjæringer" ? såg mye bedre ut.

Takk ;)

Skrevet

Som tidligere nevnt, så er jeg ikke sikker på hvem som selger H&R her til lands nå! Men alle Rieger forhandlere skal kunne skaffe de, Styling Tech, GS, Norsk bildelesenter & AST Performance :) .

Husker ikke eksakt pris, men var litt over 2500,- mener jeg.

Når det gjelder lyktespoilere, så er de produsert av meg :lol: . Har lim/spleiset sammen Mattig lyktespoilere med RGM lyktespoilere. Dette pga Mattig har meget bra passform, men utskjæring. Mens RGM hadde elendig passform, og uten utskjæring 8) .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...