325ixx Skrevet Februar 27, 2008 Skrevet Februar 27, 2008 Hei Har ein 325ix 87 ikkje facelift, men har veldig lyst til å bygge den om til facelift utgaven, med facelift front fanger og bakfanger og baklykte og de-lykter framme Går det? passer foreksempel 89mod baklytene til min bil ? samme framme? Takker for svar Mvh 325ix
jallaask Skrevet Februar 27, 2008 Skrevet Februar 27, 2008 heisann framme passer lyktene fint men bak passer det ikke med facelift lyktene...for og få de til å passe må du skifte bakplaten på bilen og det er mye styr. støtfangeren framme passer fint men du må skifte frontplate og innfestninger til støtfangeren på vangene og sette på de gliderene på siden for å få festa den....bak trur jeg og det går fin og montere på fangaren men faceliften bygger jo me mer ned under støtfangeren og trur det sitter på bakplaten men vist du skal ha hekk sjørt så spiller jo ikke det noe rolle...men er litt usikkert på bakfangeren:) håper det hjalp det litt på vei:)
Aroid Skrevet Februar 28, 2008 Skrevet Februar 28, 2008 jeg kan nevne at støtfangeren bak i fra facelift passer ikke på Preface. facelift fanger går inn i hjulbuen ca 3cm. da må facelift fangeren kortes inn.
Balltre Skrevet Mars 2, 2008 Skrevet Mars 2, 2008 Du må bytte til de sidrøva facelift-bakskjermene og hekkplate fra facelift. HVORFOR?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå