Kobar Skrevet Februar 27, 2008 Skrevet Februar 27, 2008 hva er forskjellig på e36 coupè og sedan? (ja, vet at coupè er 2 dørs!!!) passer panser overens, framskjermer,bakluke,baklykter,forlykter,fangere,deksel til baklyktene inni bagasjelokket? håper noen tar seg bryet å svare...
Sommerfelg Skrevet Februar 27, 2008 Skrevet Februar 27, 2008 d kan vel være en del forskjeller på diverse deler tenker jeg, baklyker osv. dog jeg er ingen e36 ekspert hehe. Du kan jo se innpå noen sider som selger deler til e36. da ser du vel på feks baklykter hvilke modeller de passer til osv
-Anders- Skrevet Februar 27, 2008 Skrevet Februar 27, 2008 Vet ikke riktig med panser, men -fremskjermer -bakluke -baklamper -blinklys foran -deksler til lykter bak (innsiden) passer ikke!
Azeton Skrevet Februar 27, 2008 Skrevet Februar 27, 2008 Panser passer heller ikke! Coupe panseret har noen fine riller øverst.. det har ikke seeedaaaan
Kobar Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Skrevet Februar 27, 2008 filler`n, nå som jeg hadde funnet den perfekte delebil til min e36 coupè, med samme farge og alt, men denne var seff sedan trenger ny framskjerm på venstre side, og muligens nytt panser.. og dekslene til baklyktene i bagasjelokket
Kobar Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Skrevet Februar 27, 2008 Hvor fant du den hen? hehe... i skien, sjekk ut "bmw deler til salgs" tråden her inne!
ØyvindB Skrevet Februar 27, 2008 Skrevet Februar 27, 2008 vi målte ca 17cm lenger panser på coupe her om dagen.
Chris_325iM Skrevet Februar 28, 2008 Skrevet Februar 28, 2008 det er vel bare fangere og skjørter som går overens av karrosseri deler og lamper? og takluka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå