Kobar Skrevet Februar 27, 2008 Skrevet Februar 27, 2008 Zender leppe til å ha under original bakfanger til pre-facelift e30 selges til høystbydende! den er selvfølgelig i plast, og er helt uten skader. selger også en is leppe til å sette på foran, ferdig tilpasset til å skru rett på e30 pre-facelift! IS-leppa solgt til MR-X! BUDRUNDE på zender leppa, bud over 500kr! avsluttes førstkommende onsdag kl 16.00. pris er pluss frakt
Kobar Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Skrevet Februar 28, 2008 350kr pluss frakt for is-leppa her er bilde montert på bil: bilde av zender leppa blir lagt ut ca kl. 16.00
Kobar Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Skrevet Februar 28, 2008 da er is leppa solgt for 350kr til Mr-x, så send meg gjerne addresse på PM, sender i oppkrav dersom du ikke vil overføre på forhånd! Her er bilder av Zender leppa, grav skitten!!
Spiritus Sancti Skrevet Februar 28, 2008 Skrevet Februar 28, 2008 Syntes du ikke zender leppa passa noe bra? Iom at du selger den igjen.. Hehe.. Kobar er ihvertfall trygg å handle med!
Kobar Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Skrevet Februar 28, 2008 njaa... selger den ijen fordi jeg har fått tak i m-tech 1 bakfanger, og den dekker mye mer av hjulbrønnen!
Kobar Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Skrevet Mars 1, 2008 nja. da setter jeg opp budrunde til førstkommende onsdag kl. 16.00. har fått bud på 500kr, så di som byr over og har det høyeste bud på onsdag kl. 16.00 får den! pris er pluss eventuell frakt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå