Gå til innhold

E36 coupe baksete i sedan? nja.. *update m/bilde*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det lar seg gjøre men pga de rette kantene foran, altså på hjørnene så vil det se ganske rart ut. Det blir også trangt å få med seg beina rundt forbi hjørnet. Dette er bare sittebenken, selve ryggen vet jeg ikke.

Skrevet

hei,

eg har lurt på det samme, så gi en tilbake melding om det funker/ser bra ut når du har testet

Skrevet

Da har jeg sjekket. Sittedelen fra coupe passer rett i sedan, men som sagt tidligere i tråden er hjørnene på setet mer firkantet, og ser litt rart ut, men ikke så det ikke går ann å ha det i bilen. (Se bildet) Når det kommer til ryggen lar dette seg rett og slett ikke gjøre. Ryggen fra sedan er bredere, og ingen av festene er i noe likhet med hverandre.

Bilde av sittedelen:

xeohtyp9ycdwibvblgcr.jpg

Slenger inn ett bilde av fremstolene montert, stoler jeg har ønsket meg en god stund nå :) Kommer fra en M3 med 77000km på telleren.

0z9th3rpklwrdqajehll.jpg

fbud9gvenjv27czdncfr.jpg

Skrevet

tror ikke sete ryggen passer, den er litt anneledes mener jeg å huske! og på coupe er det nedfell bare bak seter, det er det ikke på alle sedanene! har bakseter til salgs hvis du trenger..skal få det veldig billig!!

Skrevet

Han kjøpt de av joar'n.. Søk etter salgstråd ;)

Strøkne stoler.. Din heldiggris.. kræsjer du engang til så henter jeg stolene dine :) (Med forbehold om at det VAR du som kræsja, mener å huske det?)

Skrevet

Hehe, fikk tak i de via Joar`n her inne ja :) Stolene blir satt i stua som stresslesser om bilen blir borte :lol: men turen i grøfta har jeg tatt en gang tidligere ja, så skjer nok ikke igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...