Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Dette så jo meget bra ut!

Mye kostet det?

Senkefjærene fikk jeg for rett over 2000 importert fra England (kjøpt på ebay). Ganske fornøyd med d siden de ligger på 3-4000 i Norge. :)

Skrevet

Mye kostet det?

Senkefjærene fikk jeg for rett over 2000 importert fra England (kjøpt på ebay). Ganske fornøyd med d siden de ligger på 3-4000 i Norge. :)

Ikke værst :wink:

Vet du om det er forskjell på fjærene til biler med henholdsvis 4 og 6 sylindere?

Skrevet

Mye kostet det?

Ikke værst :wink:

Vet du om det er forskjell på fjærene til biler med henholdsvis 4 og 6 sylindere?

Er litt forskjell ja. De ligger vel på samme prisnivå men du kan ikke bruke de samme fjærene på de to motortypene. Er forskjellige delenr. :) Eibach har ett veldig bra utvalg av kvalitet senkesett som er testet inn og ut på bane for å finne det optimale designet tilpasset til hver av modellene de skal monteres på. Kan virkelig anbefales!

Skrevet

Hei! Dette blir jo meget bra. Artig å se før og etter bilder. Ser ut som vi har de samme planene med bilene våre. Jeg skal hente min bil i dag, senket 35/20 med H&R :D

Skrevet
Hei! Dette blir jo meget bra. Artig å se før og etter bilder. Ser ut som vi har de samme planene med bilene våre. Jeg skal hente min bil i dag, senket 35/20 med H&R :D

Stilig! Må ta ett bilde av den å legge ut her? Kult å se forskjellen på senkesett-merker montert på bilen. :)

Skrevet
Stilig! Må ta ett bilde av den å legge ut her? Kult å se forskjellen på senkesett-merker montert på bilen

"Før" bildene er allerede tatt. Skal ta "etter" bildene i ettermiddag. Jeg vurderte Eibach selv, så det blir intressant å sammenligne resultatet.

Sånn ca hvor mange mm klaring har du mellom dekk og skjerm etter senk?

Skrevet
Stilig! Må ta ett bilde av den å legge ut her? Kult å se forskjellen på senkesett-merker montert på bilen

"Før" bildene er allerede tatt. Skal ta "etter" bildene i ettermiddag. Jeg vurderte Eibach selv, så det blir intressant å sammenligne resultatet.

Sånn ca hvor mange mm klaring har du mellom dekk og skjerm etter senk?

Kan tenke meg 20 mm ca. Får akkuratt fingrene i mellom. :D Men som sagt tidligere i tråden så er det mulig den synker litt til etter hvert som fjærene får "satt seg".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...