macrom Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 Har ett svart takktrekk med takluke trekk og a+c stolpe trekka,har solskjermene å tenker jeg pluss svart hatthylle med bremselys(litt falmet) gi bud el byttes i noe kuratn stasj til e36( m3 speil,felger el no lignende) har også høyre dør og koffertlokk som er rustfritt(diamantsvart) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 Pris for taktrekk og tilbehøret til dette? (sånn ca hvertfall) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrom Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2008 rundt 2000? må hentes i larvik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djscream Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 2000,- for ett taktrekk ??? wtf.. det var mye.. hadde tenkt meg det jeg å... å jeg bor i Porsgrunn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrom Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2008 koster å værra kar;)kryr vel ikke akuratt av disse heller,å nytt er iværtfall ikke billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 Sendes dette eventuelt til Trøndelag? Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrom Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2008 blir vel litt mye styr,er jo ikke akuratt bare å rulle det sammen liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 interessant! er på utkikk etter komplett med alt du har. Kan komme å hente det jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 solgt til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 Alt er solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 solgt til meg faen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 Alt er solgt? ikke dør og koffertlokk, det kjøpte jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 solgt til meg faen! vet hvordan det er å ikke få det man har lyst på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djscream Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 Yes.. I want it by my self hihi, men bra du fikk det magnus, unner deg det ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå