Ron Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 hehe:) Enig i at FK fungerte bra på E46 Touringen, også den senket utover normalen!! Hvor kjøpte du FK da Ronny? Hos Svein Erik?? Fant ett helt nytt sett på blocket,fikk det sendt til Storlien med Bussgods,total pris ble 3500kr,inkl kartong Prince ang banekjøring,om du ser på bakvinduet,så ser du merkene
Rabies Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 Pent :whoa: En av SVÆRT få biler som faktisk ser skikkelig bra ut med onepiece lykter Og den fargekombinasjonen..... Finner ingenting jeg ikke liker med denne her.
Brustad Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Skrevet Mars 1, 2008 Hmm, joda! Men kom vel ikke noe nærmere en anbefaling av hvilket sett jeg burde velge? Er det ingen her som har kjøpt ett slik sett i Norge som kan komme med en god anbefaling da?
beemerdude Skrevet Mars 4, 2008 Skrevet Mars 4, 2008 Har selv ein 318is coupe... har AP Fahrwerke justerbart understell på denne nå.. har vel kjørt med det ca 4 mnd nå og bilen er nyelig å kjøre... så det er absolutt å anbefale.. har kjørt før med FK og HR og APex og jamex. men disse blir elendige og amatørmessige i forhold synes jeg ihvertfall... tror det settet jeg har på bilen ble kjøpt av svein erik på styling tech...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå