Champ Skrevet Februar 28, 2008 Share Skrevet Februar 28, 2008 en fyr her på jobb har en oljelekasje, han vurderer å prøve et slikt tetningsmiddel man har i olja som noen sier finnes, finnes dette ? og vil noe slikt fungere slik det skal eller vil det tette ting som ikke skal tettes ? hvis man har så små lekkasje at det bare er "svetting" kan man bruke slikt da eller bør man holde seg unna ? hvis noe slikt finnes da vil dette også kunne fungere ved små lekkasjer på girkasse ? eller er det fali å bruke på girkasse ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Towwy Skrevet Februar 28, 2008 Share Skrevet Februar 28, 2008 Jada, Omega 917 heter det du/dere skal ha. Har prøvd det selv og det fungerer, brukes på motor, gear, hydraulikk+++ Sjekk her: http://www.relektagruppen.no/Files/Filer/TekniskNiO/Omega/917brosj.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Februar 28, 2008 Share Skrevet Februar 28, 2008 Jeg vet at comma har brae produkter, men kommer vel litt ann på problemet. Er det hull i blokke hjelper det fint lite, men er det svetting el oljebruk pga ventiltettere kan dette hjelpe. Skadelig er det vel ikke og er sikkert egne produkter for girkasser m girolje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dannis Skrevet Februar 28, 2008 Share Skrevet Februar 28, 2008 Jada, Omega 917 heter det du/dere skal ha.Har prøvd det selv og det fungerer, brukes på motor, gear, hydraulikk+++ Sjekk her: http://www.relektagruppen.no/Files/Filer/TekniskNiO/Omega/917brosj.pdf den var ikke dum. hvor får man tak i dette? er det noe mekonomen kanskje har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Towwy Skrevet Februar 28, 2008 Share Skrevet Februar 28, 2008 Her er link til noen som selger på nettet: http://www.kystsalg.no/productdetails.php?product=180&kategori=20 Ellers så har vell noen bilverksteder/bensinstasjoner i nærheten mulighet for å bestille dette vill jeg tro... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Februar 28, 2008 Share Skrevet Februar 28, 2008 Tror de har noe slikt på BilXtra også, men det beste er jo å FIKSE bilen. Jeg mener slike stoffer egner seg som siste krampetrekning før bilen skal på opphuggingen. Det frister nok mange som skal selge en bil med oljelekkasje å reparere midlertidig på den måten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbkomfort Skrevet Februar 29, 2008 Share Skrevet Februar 29, 2008 Har/hadde ikke castrol en olje med "tettemiddel" ?kompisen kjørte på denne i ca 2 år til han fikk skiftet ventiltetn. på sin 323i(e30) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Champ Skrevet Mars 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2008 kanskje jeg kan spørre om en slik olje finnes enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå