Gjest Skrevet Februar 28, 2008 Share Skrevet Februar 28, 2008 Har litt for mye biler stående, og lurer på om jeg skal kvitte meg med en av de. Hadde igrunn tenkt å style den opp litt å selge den med bra profit til sommeren, men har ikke tid. Bilen er som sagt en BMW 318i med manuelt gir. Annet jeg kan nevne: - Cosmosvart metallic - Nylig eugodkjent og påkostet 25000 - M-Ratt - 4x El.vindu - Helektrisk cabriolet (må kalibreres, skiftet et par stag nylig) - 17" M3-kopi felger på sommer med ok dekk - 16" AC-kopi felger på vinter med ok dekk - Fjernstyrt sentrallås - Svart skinninteriør Mangler: - Liten lekkasje på cab, tette dreneringsrør - Vannpumpe defekt? Bilen koker men funker bra ellers. Selges 65000,- Bilen står på Valderøy, Møre og Romsdal! Årsavgift og omreg kommer i tillegg. Skal ta bilder i morra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///NJD Skrevet Februar 29, 2008 Share Skrevet Februar 29, 2008 Km stand? Bilder??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 29, 2008 Share Skrevet Februar 29, 2008 Kmstand 184 000! Bilder kommer senere i dag..! Håper jeg:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Luftwaffel Skrevet Februar 29, 2008 Share Skrevet Februar 29, 2008 Pm sendt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 La ut noen bilder på webshop`en min nå www.stimport.mystore.no neste uke blir det ny link: www.st-import.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg