Gjest Skrevet Februar 28, 2008 Skrevet Februar 28, 2008 Har litt for mye biler stående, og lurer på om jeg skal kvitte meg med en av de. Hadde igrunn tenkt å style den opp litt å selge den med bra profit til sommeren, men har ikke tid. Bilen er som sagt en BMW 318i med manuelt gir. Annet jeg kan nevne: - Cosmosvart metallic - Nylig eugodkjent og påkostet 25000 - M-Ratt - 4x El.vindu - Helektrisk cabriolet (må kalibreres, skiftet et par stag nylig) - 17" M3-kopi felger på sommer med ok dekk - 16" AC-kopi felger på vinter med ok dekk - Fjernstyrt sentrallås - Svart skinninteriør Mangler: - Liten lekkasje på cab, tette dreneringsrør - Vannpumpe defekt? Bilen koker men funker bra ellers. Selges 65000,- Bilen står på Valderøy, Møre og Romsdal! Årsavgift og omreg kommer i tillegg. Skal ta bilder i morra.
Gjest Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 Kmstand 184 000! Bilder kommer senere i dag..! Håper jeg:p
Gjest Skrevet Mars 1, 2008 Skrevet Mars 1, 2008 La ut noen bilder på webshop`en min nå www.stimport.mystore.no neste uke blir det ny link: www.st-import.no
Anbefalte innlegg