Ivanrogov Skrevet Februar 28, 2008 Skrevet Februar 28, 2008 Elkjøp: 599kr. En 400 år gammel ledetråd i kisten til sir Francis Drake fører en moderne lykkejeger ut på et nytt eventyr ... Uncharted Drakes Fortune er utviklet av Naughty Dog Inc., det samme studioet som står bak suksesspillene Crash Bandicoot og Jak & Daxter på PlayStation og PlayStation 2. Det er det første spillet i en ny, fartsfylt serie med actioneventyr som er utviklet bare for PLAYSTATION 3. Uncharted: Drake’s Fortune utnytter PS3 fullt ut og kommer til å imponere spillere med utrolig realistiske personligheter og virkelighetstro miljøer. Naughty Dog bygger på sin fantastiske fortellererfaring og har laget en kunstferdig fortelling som hele tiden kommer til å overraske spillerne. Uncharted: Drake’s Fortune gir spillerne en verden full av realisme og uventede sammenstillinger. Nathan Drake er en feilbarlig helt i omtrent samme stil som dem i enkelte filmer og tilfører spillet en menneskelighet og en troverdighet som aldri før har vært sett i et dataspill, takket være de teknologiske fremskrittene i PS3. Enda i plast! Gi bud
Ivanrogov Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Skrevet Februar 28, 2008 Godt bud alek320i, lar den være her litt til, da jeg vet det er en del ps3 eiere på bimmers.
Ivanrogov Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Skrevet Februar 29, 2008 Lar budrunden gå til mandag. Får ikke sendt det før da uansett.
Ivanrogov Skrevet Mars 3, 2008 Forfatter Skrevet Mars 3, 2008 Har fått en del gode bytteforslag på ps3forumet, så det ser ut som jeg går for et bytte. Kan byttes mot Assasin creed.
Ivanrogov Skrevet Mars 5, 2008 Forfatter Skrevet Mars 5, 2008 Ikke solgt nei. Ivrig på assasin, så det får bli 400kr inkludert frakt!
Ivanrogov Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Skrevet Mars 6, 2008 Assasin's creed eller 400inludert frakt! Dette er et KONGE spill. Beste jeg noen gang har spillt på konsoll.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå