drunken' Skrevet Februar 28, 2008 Share Skrevet Februar 28, 2008 Hvor får man kjøpt lydtetting i dører (coupè)? Trenger på førerside.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2008 Ingen? Haster litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turok Skrevet Februar 28, 2008 Share Skrevet Februar 28, 2008 hva mener du med lydtetning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2008 Lydtettingen er det skumtrekket som sitter fast i døra på innsiden av dørtrekket. Dvs at lydtettingen er mellom dørtrekk og metallet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Februar 28, 2008 Share Skrevet Februar 28, 2008 hvorfor ikke prøve noe av dette: http://installbay.no/index.php?cPath=67_73 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2008 Det er den orginale lydtettingen jeg skal ha.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Februar 28, 2008 Share Skrevet Februar 28, 2008 Dra innom BMW så får du det helt sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2008 Er langt til nærmeste BMW-forhandler her jeg bor gitt.. Ingen som vet? Finner ikke noe på koed eller schmiedmann! Mulig jeg klarer å skaffe noe brukt nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xerc Skrevet Februar 28, 2008 Share Skrevet Februar 28, 2008 høggern ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå