Turok Skrevet Februar 28, 2008 Skrevet Februar 28, 2008 Motoren min går bare på 3 sylindre hadde en formening om at det var sylinder nr4 så jeg bytta plugg ledning + tennplugg, men til ingen nytte grunnen til at jeg har mistenkt denne er pga jeg startet bilen og tok ut vær og en plugg ledning på tur slik at jeg kunne se hvilken det var feil på. så vær gang jeg tok ut en holdt den på og kubbe, så når jeg kom til pluggledning nr4 så skjedde det ingen ting... Noen som har noen ide på hva det kan være??? er sykt avhengig av bilen (bilen er en 1,6 e36 coupe 95mod)
Turok Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Skrevet Februar 28, 2008 hmm...ser ut som det er Coilen som er helt fuckt...
Turok Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Skrevet Februar 28, 2008 ser nok ut som coilen ja... har nettopp vært inne med Diode tester på stiket inn til Coilen og alt er helt supert der...så er nok coilen (har også prøvd på og bytte på pluggene og målt dyser) så nå blir det vel ny coil og olje + filther bytt oljen er vel full i bensin nå kan jeg tenke meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå