Michter Skrevet Februar 28, 2008 Skrevet Februar 28, 2008 jeg har noen spm om M3 kit... er det sånn at jeg ikke trenger å kjøpe m3 bakfanger? bare å bytte til diffuser bak på den orginale e36 baken? og trenger man M3 sideskjørt, eller har de orginale sideskjørta ca lik høye som M3 fronten?
Captain Skrevet Februar 28, 2008 Skrevet Februar 28, 2008 Kommer litt an på, om du er ute etter komplett M3-look bør du jo ha sideskjørtene også. Om bilen er lakkert helt ned på sidene er det ikke noe krise kosmetisk sett, mange som har M-bakfanger/frontfanger, men ikke M-sideskjørtene. Om du kun må bytte diffuseren er jeg usikker på, men har alltid vært av den oppfatning at bakfangerne ikke er like.
Johnsen Skrevet Februar 28, 2008 Skrevet Februar 28, 2008 Riktig at du ikke TRENGER å kjøpe M3-fanger, du kan godt bytte diffuser og du får noe tilnærmet M-fangeren, men det blir jo ikke det samme da, mtp lister ol.. Når det gjelder skjørtene, så er det ikke store forskjellen på høyden. Men de orginale kanalene har ikke samme utforming som M3-skjørtene, slik at det vil jo bli stor forskjell selv om du lakkerer de. De er jo i tillegg satt inn med bodyskytts (LITT usikker på hvordan det skrives:) ), slik at de får ei ganske ujevn overflate. Men missforstå meg rett, det blir fint med bytte av diffuser og lakkerte sidekanaler! Og mye billigere da! Lakkering av kanalene gjør du jo selv!
bård Skrevet Februar 28, 2008 Skrevet Februar 28, 2008 Det er forskjell på orginal og m3 bakfanger. Men setter du diffusor på den orginale så ligner den jo litt, men er ikke lik..
Michter Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Skrevet Februar 28, 2008 hehe... tenkte på at jeg skulle kjøpe diffuser, er som Johnsen sa, MYE billigere! men er usikker på om jeg skal kjøpe sideskjørt eller ikke.. har ikke så mye penger.... lakkere selv? med spayboks da?
Johnsen Skrevet Februar 28, 2008 Skrevet Februar 28, 2008 Jada, bare pusse godt ned, maskere og lakkere! Husk å legge på godt med klarlakk og tektylere under.
opt Skrevet Februar 28, 2008 Skrevet Februar 28, 2008 M-tech bakfanger bygger noe mer ned enn vanlig bakfanger. M-tech sideskjørt bygger også bittelitt ned, men forskjellen der er at bilen ser ribba ut uten. Det skal koste litt å ha fin bil vettu, ellers hadde alle hatt det Det er bare å spare eller jobbe ekstra så får du det til.
Michter Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Skrevet Februar 28, 2008 hehe... ja, sant det.. men jeg finner lite M-tech deler når jeg søker... vet noen hvor det er masse av det?
///Mysild Skrevet Februar 28, 2008 Skrevet Februar 28, 2008 se på min bil... bildene side 2 og slitk er org fanger med innstats... bildene på slutten er med m3 fanger, der ser du forskjell i forhold til eksosen... du kan også se forskjell på kanalene og skjørtene der... finner du ikke m-tech deler? koed, schmiedmann, gs, evt google og skriv "m-tech"
Bushnell Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 Hvor kjøpte du bakfangeren din? link hadde vært fint.. skal kjøpe nye fangere selv siden begge er most så da tenkte jeg att jeg skulle kjøpe m-fangere
beemerdude Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 sjekk ut www.styling-tech.no Link ligger jo på hovedsiden, de har kampanje på komplett M3 Styling med front og bakfanger og sideskjørt t 5790,-!!! kjøpt et sånt kit sjøl t dama sin bmw og det har faktisk en utrulig bra org passform, så det e bare å løpe og kjøpe;-)
///Mysild Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 det var en grei pris for fangere og skjørter! følger vel med alt av lister og slikt også til det settet? men kost på deg et par m-lister også når du er i gang
Bushnell Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 m lister har jeg fra før så det er i orden.. bakfangeren skal jeg ikke betale selv da det er en anna nisse som har rygga inni meg.. så ikke værst ut det kittet der i allefall
///Mysild Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 hva er det du venter på da? gå på bmw og få prisen på en m3 bakfanger så si at det er det den koster evt en orginalfange, koster litt de også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå