IAXPOWER Skrevet Februar 28, 2008 Share Skrevet Februar 28, 2008 Har lurte på å senke IX´en min, tenkte på 60/40 eller 40/20. Men har hørt fra mange at de blir for mye feil i spissingen, så mye at man ikke kan stille på det. Kan ikke skjønne hvor det skal bli så mye mer på IX i forhold til de andre modellene, selv om den er høyere orginalt. Noen som har erfaring med senking E34 IX? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dannis Skrevet Februar 28, 2008 Share Skrevet Februar 28, 2008 det jeg har hørt er at det kan gå hardt ut over drivledd foran. har derfor ingen planer om å senke min med det første. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Februar 28, 2008 Share Skrevet Februar 28, 2008 Jeg har ikke erfaring med senking i det hele tatt, men kom over ett likt spørsmål for lenge siden.. Jeg fikk med meg at man kan få problemer med senking av IX, pga. firehjulsdriften. Søk på forumet så finner du kansje noe mye mer detaljert om det;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IAXPOWER Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2008 hmm.. da dropper jeg og senke den, har nokk blitt finere. Men også mer upraktisk om vinteren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Februar 28, 2008 Share Skrevet Februar 28, 2008 Går jo ann og kjøpe nye felger med annerledes mål på dekkene, da kan man få den lavere, vil annbefale det på sommerhjul. Vinter hjul (etter min mening) trenger ikke å nødvendigvis være så fine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dannis Skrevet Februar 28, 2008 Share Skrevet Februar 28, 2008 eventuelt sånn luftpute fjæring. så man kan senke når man står i ro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plumbo79 Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 Har et spørmål til deg, du har en 2,5l m50/m20 og automat, hva ligger forbruket ditt på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IAXPOWER Skrevet Mars 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2008 2,5l M50 motor, automat. har vert nede i 0,75 på langkjøring. Men ligger vel på ca 1 liter på blandet kjøring... har ikke regnet så mye på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå