Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei her en E39 med orginal portåpner i taket, men vet ikke helt hvordan jeg programerer denne til min port. Har Hørman port, noen som kan hjelpe meg :?:

Skrevet

Dette kan være greit å løse med manual i hånda har du instruksjonsbok til bilen står det der hvis ikke får noen her på forumet med bok svare deg eller du kan kjøpe deg bok..kan fortelle deg at den ikke fungerer på alle typer åpnere ,hvis den er av nyere type åpner fungerer det som oftest bra lykke til

Skrevet

Hei.

Dette står ikke i instruksjonsboka til bilen. Systemet er levert av Homelink, og eneste instruksjonen som gis fra Homelink med senderen i E39, er ett dobbeltsidig ark.

Den fungerer på langt nær på alle åpnere. Problemet er at Homelink er et amerikansk konsept, og frekvensen som brukes til senderene for portåpnerene er ofte anderledes enn i Europa. Norske E39 ble heller ikke levert med Homelink fra fabrikk såvidt jeg vet.

Jeg har Homelink i min E39, og den fungerer ikke sammen med min portåpner. Jeg har dog ikke Hörmann. Det skal dog sies at det kommer litt an på når din Homelink-enhet er laget. Mener å huske at de nyere versjonene støtter både faste og rullende koder, men dog i frekvensområdet 288-399MHz. Min portåpner er 433MHz.

Men for at du skal få prøve selv, legger jeg ved en link til bruksanvisning :-)

http://www.bimmerboard.com/forums/posts/689

Lykke til og si gjerne fra hvordan det går.

Tommy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...