Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei..

Legger ut min m20b25e ETA motor igjenn etter useriøs kjøpere/ombestemmelser...

Er en m20b25 ETA som er en ypperlig motor for både turbo og suge motor, lav komp som den er nå og hvis du setterpå 325 (885) topp,hjerne,ledningsnett osv. får du en sugemotor på 190-200hk.. Ikke slitekant i blokken og har vell gått 220.000 ca

Har også 885 topp, hjerne og (kansje ledningsnett)

låv og legge inn bud! :wink:

Skrevet
Det er en 2.7 liter som kom i Usa...økonomiversjon med lav komp. Ypperlig til turbobygg.

Så det vil si at det bare er å sette rett på en sprut å turbo? pluss div anna smått selfølgelig..

Skrevet
Hei..

Legger ut min m20b25e ETA motor igjenn etter useriøs kjøpere/ombestemmelser...

Er en m20b25 ETA som er en ypperlig motor for både turbo og suge motor, lav komp som den er nå og hvis du setterpå 325 (885) topp,hjerne,ledningsnett osv. får du en sugemotor på 190-200hk.. Ikke slitekant i blokken og har vell gått 220.000 ca

Har også 885 topp, hjerne og (kansje ledningsnett)

låv og legge inn bud! :wink:

Er det en super eta eller vanlig (konvekse eller flate stempel) de flate passer ikke 885 toppen, super eta har 885 topp bare uten dobble ventilfjerer og har slapp kam.

Skrevet
Den heter vel M20B27 :)

Den kom også i E28 som 528E, de ble ikke bare levert i USA, men også i Tyskland, Sveits, Østerike og muligens Italia.

Nja, det kan godt henne :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...