Bimma /// Skrevet Februar 28, 2008 Share Skrevet Februar 28, 2008 Ønsker kjøpe baksete komplett eller bare rygg ME NAKKESTØTTER til e 30 cab ,,, Viktig !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 29, 2008 Ingen ???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 29, 2008 Ingen ???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hauken Skrevet Februar 29, 2008 Share Skrevet Februar 29, 2008 finnes nakkestøtter bak til e30 cab? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet Mars 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2008 Gjør nokk det... Og eg vil ha ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet Mars 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2008 Bump !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Warsteiner Skrevet Mars 7, 2008 Share Skrevet Mars 7, 2008 Har baksete i svart skinn med nakkestøtter, men det ligger i brønnøysund og jeg er på gjøvik. Skal til brønnøysund i slutten av mars, så jeg kan ta bilder av det da hvis du fortsatt skulle ha bruk for det. Baksetet er pent, men det er en søm øverst på ryggen som har løsnet litt, men det går alltids an å få strammet igjen! Pris får vi snakke om senere når du har fått sett bilder av det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2008 Ok ,, Eg er interisert ,, Har du ett tlf nummer det går og nå deg på ???? Du kan sende bilder på mail Arne-stub@hotmail.com .... Er dette komplett baksete ,, Orginalt me nakkestøtter ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet April 1, 2008 Forfatter Share Skrevet April 1, 2008 Må fremdeles ha ,, når han som hadde ikkj va nakkestøtter likevel Sommeren nærmer seg no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå