Sandersen Skrevet Februar 29, 2008 Share Skrevet Februar 29, 2008 Meget pen samt nesten rustfri delfingrå 4dørs e30, selges grunnet plassmangel. Har stått lagret i garasje over lengre tid. 205.000 Km Motor går men trenger ny topp pakning(medfølger) Litt kort om bilen: - Simons effektanlegg fra kat (ikke på bilde) - momo ratt - mtech girkule m/lys - senkedempere sstår på, senkefjærer følger med, 40-60 og 60-60 - 4alu felger med gode dekk - nye slitedeler b.la: vannpumpe,termostat,kam,vetiler,vippearmer, pakninger + pakningsett for resten av pakningene. Masse nytt! - isleppe og spoiler medfølger Fine seter og interiør! Bilen holder til i Bærum For ytterlig informasjon og spørsmål kontakt: MaVes på forumet. Tlf: kommer. Pris: 15.000, kan diskuteres ved hurtig avgjørelse. Billig i drift og billig forsikring. Må eugodkjennes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 29, 2008 ikke servo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Shark- Skrevet Februar 29, 2008 Share Skrevet Februar 29, 2008 Er den kjørbar? I og med at du skriver at den trenger å byttes toppakning. Ser på ene bilde av det sitter 2 forskjellige felger på bilen- er det 4 like alu som medfølger eller hva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaVes Skrevet Februar 29, 2008 Share Skrevet Februar 29, 2008 ja den er kjørbar følger med 4 like felger ja, men ville ikke kjørt langt siden den ikke er eugokjent. den ble lakert for 2 år siden også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Shark- Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 Har du hatt den til EU godkjenning da? Eventuellt hva er feilene? Bor i Ski, skal vel gå greit å kjøre fra deg og hit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaVes Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 ja den har vært der men det meste eri orden. d ene bakhjule bremsetlitt dårligere enn d andremen ikke noe merkbart. men den koker med en gang den står stille og ikke får noe luft, allt til kjølingen er byttet men topp pakninga er gåen så er ikke lurt å kjøre hele den veien, ganske sikker på den blir for varm da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Mars 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Mars 7, 2008 Share Skrevet Mars 7, 2008 ja den har vært der men det meste eri orden. d ene bakhjule bremsetlitt dårligere enn d andremen ikke noe merkbart Men ikke merkbart? Okei, så hvis jeg hiver bilen ut på en grus vei og klamper bremsen i bunn så vil jeg ikke merke no eller se at bremsespora er forskjellige? Kjøss meg.. Men for og komme seg til trådens ånd! hvor mye skal du har for doningen ? Og hvorfor lakkering/hva er lakkert (Snakkker vi hellakkering)? Edit; Så var det det at du allerede hadde skrivd pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaVes Skrevet Mars 8, 2008 Share Skrevet Mars 8, 2008 vis du gjør d og merker no forskjell på bremsen er du god. jeg mener det bare er å bruke bilen littegran og bremse med den endel så blir den fine igjen, bilen har stått par år uten å bli kjørt så mye. men d r bagatell mener nå jeg. bilen er helakert ja for 2 år siden, bilen generelt er veldig fin. men vis noen er interresert i den så er d prutbart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Mars 8, 2008 Share Skrevet Mars 8, 2008 Er trommel bak. Selvjustering. Så det er ikke bare og bruke den litt. Må av med trommel og stille tilbake på begge sider for så og bruke bremsene. Da er det veldig vanlig og bytte bremseband og +. Men jeg skal ikke rasere salgs tråden helt her. Lykkte til med salget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Mars 8, 2008 Share Skrevet Mars 8, 2008 Det kom aldri fram hva som måtte til for å få den EU-ok? Skyldig årsavgift for 2007? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2008 hmm er vell ikke trommel bak på facelift vell, kanskje på 318? er ikke det på min facelift 325 ivertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plumbo79 Skrevet Mars 9, 2008 Share Skrevet Mars 9, 2008 Alle 325 har skiver foran og bak, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaVes Skrevet Mars 9, 2008 Share Skrevet Mars 9, 2008 den skylder ikke noe årsavgift den, d som skal til for å få den eu gokjent var d med bakbremsene og bytte noen lyspærer som er gjort. mener d ikke var no big deal å få den igjennom. men motorn trenger omsorg gjerne bytte ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sletengen Skrevet Mars 9, 2008 Share Skrevet Mars 9, 2008 selger du bare is-leppa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg