Gå til innhold

E30 318 88mod.


Sandersen
 Share

Anbefalte innlegg

Meget pen samt nesten rustfri delfingrå 4dørs e30, selges grunnet plassmangel. Har stått lagret i garasje over lengre tid.

205.000 Km

Motor går men trenger ny topp pakning(medfølger)

Litt kort om bilen:

- Simons effektanlegg fra kat (ikke på bilde)

- momo ratt

- mtech girkule m/lys

- senkedempere sstår på, senkefjærer følger med, 40-60 og 60-60

- 4alu felger med gode dekk

- nye slitedeler b.la: vannpumpe,termostat,kam,vetiler,vippearmer, pakninger + pakningsett for resten av pakningene. Masse nytt!

- isleppe og spoiler medfølger

Fine seter og interiør!

Bilen holder til i Bærum

For ytterlig informasjon og spørsmål kontakt: MaVes på forumet. Tlf: kommer.

s70xtzhph6vlv4eee3l0.jpg

nw0addh3c8gcd01yfb85.jpg

n7ezjtgo041pmg2ciekc.jpg

i3w14sgtrb10xghjqkgz.jpg

g36v6gthptva9wjcjj00.jpg

Pris: 15.000, kan diskuteres ved hurtig avgjørelse.

Billig i drift og billig forsikring.

Må eugodkjennes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja den har vært der men det meste eri orden. d ene bakhjule bremsetlitt dårligere enn d andremen ikke noe merkbart. men den koker med en gang den står stille og ikke får noe luft, allt til kjølingen er byttet men topp pakninga er gåen så er ikke lurt å kjøre hele den veien, ganske sikker på den blir for varm da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja den har vært der men det meste eri orden. d ene bakhjule bremsetlitt dårligere enn d andremen ikke noe merkbart

Men ikke merkbart? Okei, så hvis jeg hiver bilen ut på en grus vei og klamper bremsen i bunn så vil jeg ikke merke no eller se at bremsespora er forskjellige? Kjøss meg..

Men for og komme seg til trådens ånd! hvor mye skal du har for doningen ? Og hvorfor lakkering/hva er lakkert (Snakkker vi hellakkering)?

Edit; Så var det det at du allerede hadde skrivd pris :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vis du gjør d og merker no forskjell på bremsen er du god. jeg mener det bare er å bruke bilen littegran og bremse med den endel så blir den fine igjen, bilen har stått par år uten å bli kjørt så mye. men d r bagatell mener nå jeg. bilen er helakert ja for 2 år siden, bilen generelt er veldig fin. men vis noen er interresert i den så er d prutbart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er trommel bak. Selvjustering. Så det er ikke bare og bruke den litt. Må av med trommel og stille tilbake på begge sider for så og bruke bremsene. Da er det veldig vanlig og bytte bremseband og +.

Men jeg skal ikke rasere salgs tråden helt her. Lykkte til med salget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den skylder ikke noe årsavgift den, d som skal til for å få den eu gokjent var d med bakbremsene og bytte noen lyspærer som er gjort. mener d ikke var no big deal å få den igjennom. men motorn trenger omsorg gjerne bytte ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...