Tommy Skrevet Mars 4, 2008 Skrevet Mars 4, 2008 Å for dere som ikke klarer å vente, så er dere alle velkomne til medlemsmøtet til BMWCCN Rogaland, på bilmuseet på Bråstein i morgen (Onsdag) kl 1900. Dere trenger ikke å være medlem for å komme innom.
Dj Feed Skrevet Mars 4, 2008 Skrevet Mars 4, 2008 Eg skal sjå om eg ikkje kan klare å komme inn eg også, eg veit ikkje om eg har lovet noe annet... på treffet!!
Ole-Fredrik Skrevet Mars 5, 2008 Skrevet Mars 5, 2008 Se her ja Eg komme eg og, å då stille eg me nye bil
///stian Skrevet Mars 7, 2008 Skrevet Mars 7, 2008 Ska prøva å dra me mg någe kamerater eg åg, men litt sånn usikker på om eg får bilen bilen igjen t då. La den i grøfta sist helg, tok blandt annet et tre på veien
///stian Skrevet Mars 7, 2008 Skrevet Mars 7, 2008 Ska prøva å dra me mg någe kamerater eg åg, men litt sånn usikker på om eg får bilen bilen igjen t då. La den i grøfta sist helg, tok blandt annet et tre på veien
E28 Power Skrevet Mars 9, 2008 Skrevet Mars 9, 2008 eg og komme! Ja dani me må få me heile sola gjengen! hehe
Hankook Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Skrevet Mars 11, 2008 Veldig bra, dra me dere mest muligt folk med BMW så vi får til ett bra bimmers treff. Skal oppdatere første posten senere idag, har hatt litt mye jobb for tiden:P
Hankook Skrevet Mars 12, 2008 Forfatter Skrevet Mars 12, 2008 Å for dere som ikke klarer å vente, så er dere alle velkomne til medlemsmøtet til BMWCCN Rogaland, på bilmuseet på Bråstein i morgen (Onsdag) kl 1900. Dere trenger ikke å være medlem for å komme innom. Tommy: Kommer du da?
Tommy Skrevet Mars 12, 2008 Skrevet Mars 12, 2008 Å for dere som ikke klarer å vente, så er dere alle velkomne til medlemsmøtet til BMWCCN Rogaland, på bilmuseet på Bråstein i morgen (Onsdag) kl 1900. Dere trenger ikke å være medlem for å komme innom. Tommy: Kommer du da? Ja jeg var på medlemsmøtet FORRIGE onsdag.
Hankook Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Skrevet Mars 13, 2008 Å for dere som ikke klarer å vente, så er dere alle velkomne til medlemsmøtet til BMWCCN Rogaland, på bilmuseet på Bråstein i morgen (Onsdag) kl 1900. Dere trenger ikke å være medlem for å komme innom. Tommy: Kommer du da? Ja jeg var på medlemsmøtet FORRIGE onsdag. Var ikke det jeg mente:P Tenkte på treffet på kvadrat? Vet du foresten når neste BMWCCN møte er?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå