knut_olestad Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 Noen der ute som har et lettforståelig koblingsskjema? Gjerne bilder av hvor man skal koble og lignende og. Er helt kake når det gjelder slike koblinger så jeg trenger all hjelp jeg kan få. På førehand takk
e28stian Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 Det elektriske er egentlig helt greit, plug and play hvis du har orginalt m30b28 ledningsnett og hjerne.. Men, det mekaniske må oppgraderes hvis du skal godkjenne den ved bt, bakre oppheng har noen forskjeller, og 528 en har større krengingshemmere enn 520en, og de eldre 520erne har tromler bak og ikke ventilerte skiver foran. Det beste er en donorbil med alle godsakene på. For enkel modellguide og sammenligning av forskjeller på modeller sjekk www.realoem.com Mvh Stian.
knut_olestad Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Skrevet Februar 29, 2008 Har tilgang på alt jeg trenger, det mekaniske er enkel match, been there, done that before Men det elektriske er alt annet enn min sterke side. Hva mener du med plug and play? Må det ikke kuttes og skjøtes?
e28stian Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 Hvis du har m30b28 ledningsnett med hjerne er det bare å bytte hjerne, plugge i ledningsnett i sikringsboks, plugge i kobling til instrumentbrett ved hjernen (grønn og hvit ledning tror jeg det var). Bytte over tenningssystemet akkurat som det var i 2,8en ang plassering, med ledningsnett. Alt det andre som til dynamo-starter-batteri er som 520en. Trenger ikke å kutte noe, samme pluggene i ledningsnettet. Plug and play
knut_olestad Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Skrevet Februar 29, 2008 Sjennialt Takker og bukker dypt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå