ktm_forever Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 heia noen som vet noen greije plasser å bestille gule koni dempere til men e36??? billigs???
///Mysild Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 skal du ha korte dempere? eller vanlige? www.google.no søk "gule koni" edit: koni suspension men de fleste anbefaler vel bilstein til bmwer http://www.pedersens-racing.no/bil/Bilstein/
ktm_forever Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Skrevet Februar 29, 2008 vet ikke om jeg trenger korte.....jeg har gule koni på an nå men di er ødlagt så trenger like.....hvordan vet jeg om jeg har kort el vanlige??
///Mysild Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 hvis bilen er senket mer en 40, blir man anbefalt å kjøpe korte dempere... er det en lokal bilrekvisita butikk i nærheten av deg, kan de sikkert ordne det også da har du en plass å gå å klage hvis det er noe galt med de
Kimmit Racing Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 jeg ville kjøpt Bilstein. ring Auto trio
S.Hafsmo Skrevet Mars 5, 2008 Skrevet Mars 5, 2008 nå har jeg akkurat hørt at bilstein er høyere enn andre dempere, altså at bilen ikke blir så lav som ønsket med det aktuelle senkesett. stemmer dette? for jeg holder på å kjøpe dempere nå, og hadde tenkt på bilstein, men vil ikke ha det om bilen blir en cm. høyere!
///Mysild Skrevet Mars 5, 2008 Skrevet Mars 5, 2008 ja, leste det i tråden til tommy føler "alle" har bilsteindempere på bimmers... hmmm... kanskje vi burde gå for progressive m-tech dempere stuff?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå