Skage Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 Ønsker å kjøpe dette...ikke noen fantasipriser!!
bmwmsport Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 er det den første nintendoen du mener? Jepp! Jeg kunne også tenkt meg en sånn
Dirty Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 jeg har , men over mitt lik, om jeg kvitter meg med den se på qxl er mange der
flo1 Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 ja og jeg vil også ha en 8bit:D spill spiller ingen rolle.. har maaaange spill fra min første nintendo, synd at den gikk i stykker. men forresten så ligger det mange nintendo på på www.qxl.no
wicky124 Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 jeg har en liggende med kontroller og pistol..men maskinen funker ikke:(
mAZE Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 Jeg har en liggende, men den får jeg ikke bilde eller lyd på. Mulig det er en filleting. Kan få den billig.
maurtin Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 Min mor kastet en slik for ikke altfor lenge siden, men jeg har reddet noen spill og kontroller viss det også skulle være intressangt?
ReiRud Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 da har jeg en og men spillet faller ut nå og da, da starter den spillet på nytt...noen som vet? kan få den billig
wagon Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 Bruker å ligge en del på qxl ja, noen svensker som har en del til salgs der (retrogame eller no...) og finn.no ligger det en del. Har par stk på loftet, men maaange spill++.. er dritmoro å ta fram iblant Slike verdifulle saker skal man aldri selge mener jeg da! Fete spill som Gunsmoke, bubble bobble, pinball, zelda, link, super mario osv... Det er vel bare noen av kule NES spill.
maurtin Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 skal ikke spore helt av her da trådstarter faktisk vil kjøpe noe. Men på Zelda kunne man lagre spillet, hvordan foregikk dette? Eneste spillet jeg har prøvd med den fungsjonen
n00ky Skrevet Mars 1, 2008 Skrevet Mars 1, 2008 Zelda lagring: tror det må være at det er/var ett memory-batteri inni selve spill-kassetten... kjipt når det gikk tomt for strøm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå