Spinx Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 Jeg har kjøpt en M3 Gt vinge til min E36 også lurte jeg på om noen her vett hvor man skal båre hull til festene? Veldig bra hvis noen har tegning/bilde
///Mysild Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 legg på bunnen av vingen, lag et skisse av hullene på lokket, bor hull der, putt oppi lakk +++ så det ikke ruster, og sett på vingen det jeg gjorde på min
Spinx Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Skrevet Februar 29, 2008 Du er alltid like kjapp til og svare Mysild Men virker som jeg kommer til og bore hull i det rommet der varseltrekanten ligger? eller er det bare meg som er rar?
Spinx Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Skrevet Februar 29, 2008 Noen som har hatt problemer med dette før? Noe spesielt jeg må passe på?
///Mysild Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 varselstrekant?! w00t!? hehe... har jeg aldri sett hehe... du må bare bore helt i kanten av luka for de to festene foran, og så borer du et hull helt i bakkant for festet bak... det jeg gjorde i hvertfall... svarer kjapt ja må jo det edit: var ute å så, du trenger bare å lage en sirkel for hullet bak, bore gjennom luka, og så tenker du deg en normal for hullet (loddrett ned) og lager et større hull sånn at du får gjennom pipe og porlenger så er du gudd 2 go
GangstaP Skrevet Mars 1, 2008 Skrevet Mars 1, 2008 Laget en tråd om dette da jeg monterte min vinge. http://www.bilforumet.no/3-serien/18567 ... ler-3.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå