Riefarn Skrevet Februar 29, 2008 Share Skrevet Februar 29, 2008 Ettersom det ser ut til å bli vanskelig å få inn komplett vader interiør i bilen, altså bakseteryggen fra coupe er vanskelig å få til å passe, må jeg nesten høre om det er noen som har baksete i skinn fra sedan? Hentes i Oslo - Gjøvik området. Om noen bare har bakseterygg, er jeg også interessert i det. Dette MÅ være strøkent, og passe sedan med hel rygg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Mars 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokke Skrevet Mars 9, 2008 Share Skrevet Mars 9, 2008 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=70455 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2008 bumper videre. . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet April 8, 2008 Forfatter Share Skrevet April 8, 2008 Nå må jeg snart få tak i baksete... snart tid for å ta ut bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leifen Skrevet April 8, 2008 Share Skrevet April 8, 2008 har et baksete på vei fra koed nå, kan kanskje selge den siden en vil ha bilen min sort med armlene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet April 8, 2008 Forfatter Share Skrevet April 8, 2008 Det hadde vært knall, men ser du bor en del timer unna... sender du da? Evt hvor mye skal du ha for det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Mai 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2008 Fortsatt på utkikk etter baksete i skinn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2008 Ser fortsatt etter baksete og dørsider Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Juni 26, 2008 Share Skrevet Juni 26, 2008 Hvor mye er du villig til å gi da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Juni 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2008 Spørs på tilstanden det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Juni 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2008 Må forøvrig ha hel rygg. Ikke den typen med 2-delt som kan felles ned! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå