klubba Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 m20b25 høyt turtall på tomgang ca 1100-1200 går litt ujevnt å når gassen slippes så holder den på stoppe før den går opp til 1100-1200 noen som vet ka som e feil å ka den skall ligge på når den går på tomgang det er en 325 86 mod
325ixturbo Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 bruk søkefunksjon. men holder en liten finger på tomgangsmotoren din,evt tempføler
bmw 123 Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 godt mulig det er tomgangsregulatoren som trenger en vask. sjedde noke lignende med min 325. ta av tomgangsregulatoren og legg den i en bøtte med white sprit i noken timer og så blåser du den godt rein. det funket på min verfal. skal vell ligge på rundt 750-800 omd på tomgang
Skimmy Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 vask tomgangs med start gass.. det er desistert det beste.. sjekket falskluft?
haukland Skrevet Mars 1, 2008 Skrevet Mars 1, 2008 Anbefaler deg og lese veilederen i linken under her (skrevet av Gunnar) http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=7284 Dette vil forhåpentligvis hjelpe:) Står forøvrig litt mer detaljert hvordan man skal vaske tomgangsregulatoren med startgass som nevnt tidligere i tråden
Nygaard Skrevet Mars 2, 2008 Skrevet Mars 2, 2008 bruk søkefunksjon. men holder en liten finger på tomgangsmotoren din,evt tempføler Hvordan tempføler kan det være da? har samme greia på min men er ikke tomgangsmotorn.
conan Skrevet Mars 2, 2008 Skrevet Mars 2, 2008 bruk søkefunksjon. men holder en liten finger på tomgangsmotoren din,evt tempføler Hvordan tempføler kan det være da? har samme greia på min men er ikke tomgangsmotorn. Tempføleren er vel den "hemorida" som henger ned i front av lmm, forran spjeldet tenker jeg
Frode_E30 Skrevet Mars 2, 2008 Skrevet Mars 2, 2008 bruk søkefunksjon. men holder en liten finger på tomgangsmotoren din,evt tempføler Hvordan tempføler kan det være da? har samme greia på min men er ikke tomgangsmotorn. Tempføleren er vel den "hemorida" som henger ned i front av lmm, forran spjeldet tenker jeg Nope. Tempføler, altså vanntemperaturføler på termostathuset. Ikke den svarte (den er til instrument) men den med blått hode og 2 poler. Du har nok bare litt falskluft..
325ixturbo Skrevet Mars 2, 2008 Skrevet Mars 2, 2008 bruk søkefunksjon. men holder en liten finger på tomgangsmotoren din,evt tempføler Hvordan tempføler kan det være da? har samme greia på min men er ikke tomgangsmotorn. Tempføleren er vel den "hemorida" som henger ned i front av lmm, forran spjeldet tenker jeg Nope. Tempføler, altså vanntemperaturføler på termostathuset. Ikke den svarte (den er til instrument) men den med blått hode og 2 poler. Du har nok bare litt falskluft.. riktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå