jcboska Skrevet Februar 29, 2008 Share Skrevet Februar 29, 2008 Skal bygge om til elektrisk soltak på e34`n min. har alle deler jeg trenger og det virker:) problemet er ledningsnettet jeg må legge opp. MÅ det legges i tak eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcboska Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2008 ingen som har gjort dette før? kan ledningnettet legges onder håndtaka som er på oppsida av døra og opp stolpen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcboska Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2008 BUMP! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcboska Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2008 bump! skal ned i garasja og begynne så fort jeg får svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcboska Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2008 ingen som har gjort dette før? det må jo være noen...BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TexWiller Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 hvis jeg ikke husker feil så går kablene i A stoplen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 Var hyggelig i dag, tok av A-stolpen, og der lå det kabler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcboska Skrevet Mars 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2008 jeg fiksa det lett, trekte de gjennom stolpen bak og under trekket fram ved å bare skru av handtakene og løsne lista:) men så viser det seg såklart at jeg har feil RM modul, så må vente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå