Gjest Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 nye uorg grøftelys til e30 facelift med 6000k xenon kit. selges sammlet 1700kr. eller tusen kr pr ting vær for seg. men helst sammlet. er h3 sett.
destroyy Skrevet Mars 10, 2008 Skrevet Mars 10, 2008 Disse er helt likte orginale? hvordan tåler de regn osv ? Følger alt med som trengs for å feste de i frontplata ? Bilder?
Gjest Skrevet Mars 10, 2008 Skrevet Mars 10, 2008 ja. komplett med feste rammer. ikke fått noe dugg i mine. ikke hørt om noen som har fått det el. er du redd for det er det jo bare å silikonere de før du setter de på.
destroyy Skrevet Mars 10, 2008 Skrevet Mars 10, 2008 Tenkte mer på at jeg har hørt de orginale sprekker ved bruk i regn Men er interissert her. skal bare tenke litt på det
Gjest Skrevet Mars 11, 2008 Skrevet Mars 11, 2008 disse har plexi glass så holder nok lengre enn org..
MrBimmer Skrevet Mars 12, 2008 Skrevet Mars 12, 2008 Tenkte mer på at jeg har hørt de orginale sprekker ved bruk i regn Men er interissert her. skal bare tenke litt på det Ja stemer det. Men d er ikkje dene typen. Viss du har ein e30 fra 83-87 (prefaclift) di spreker i rein vær Viss du har ein e30 fra 88-92 (facelift) da spreker di ikkje. prefraceliften har mer firkanta tåkere og di har ikkje linsetåkere. grunen til at di spreker er pg av varmen som blir i glase. du veit vell ka som sjer når noe blir fort nedkjøt ? Og ein ting til, når du har xenon så minsker du verme utviklingen betraktelig. så da blir d ikkje nokk varme i glase til de spreker ikkje nokk til at snøen smelter ein gang.
Gjest Skrevet Mars 12, 2008 Skrevet Mars 12, 2008 NEI. dette er billig. folk selger jo xenon settet til denne prisen bare. dette er BILLIG!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå