EBørøsund Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 Var just ute å kjørte en tur, å så begynte airbaglampa å lyse.. Rart.. Noen som har no tips om hva det kan skyldes?
Bjørn 320 Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 Kan vere så mangt, får ta diagnose for å finne det ut... Men mange har problem med sensorar i setet som blir kaputt av og til...kan vere eit vilt tips
EBørøsund Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Skrevet Februar 29, 2008 typisk feil på e39.... Ka e typisk?
hauken Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 at aibaglampa lyser,kan være en bagatell,bare å resette,eller du må skifte en sensor, setetrekket må av,koster fort noen tusen.. har samme problemet på min,lyser ingen lys,men er feil sier verkstedet,har lært meg å leve med de....
Steffan C Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 Beltestrammer kan det være! Få tatt en diagnose .
crizi Skrevet Mars 1, 2008 Skrevet Mars 1, 2008 samme på min nye.. han jeg kjøpte av sa det hender hvis noen setter seg hardt inn i passasjeren at det ble noe tull
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå