BMW_POWER Skrevet Februar 29, 2008 Share Skrevet Februar 29, 2008 da har jeg vært fraværende fra forumet siden jeg solgte bmw'n for noen måneder siden.' men nå har jeg da luktet på en 525 tds stv og tenker og dra og se på den, i den forbindelse lurer jeg på om det er noen som vet om disse har vært plaget med noe spesielt? hva er lurt og se etter? er disse dieselene slitesterke? har ikke så mye kjennskap til bmw diesel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 29, 2008 Share Skrevet Februar 29, 2008 Autopower's begagnatguid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_POWER Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2008 noen som har erfaring med en slik bil? enten noen som har eller har hatt? fornøyd eller ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørner Skrevet Mars 2, 2008 Share Skrevet Mars 2, 2008 Er godt fornøyd med min. Den er nå gått 415.000km, jeg kjøpte den da den var gått 350' . Motorene på disse er solide, men bråker en del så gir ikke sammme gofølelsen som med en e39 bensin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hauken Skrevet Mars 2, 2008 Share Skrevet Mars 2, 2008 er ikke helt enig der...lyden er fin den...flott 6erlyd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå