fish Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 Hei, Noen der ute som har tips åssen en skal få av dørtrekket på en E34? Har fått ut alle skruene, sveiva og løsnet klipsene, men der er liksom noe midt på dørtrekket under håndtaket som er fast. Hva gjør jeg galt siden jeg ikke får dette til? Gjelder både for og bakdør.
hauken Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 de er bare å røske til så kommer den,er ivertfall sånn på e39...
Loffen Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 På E36 sitter det to skruer rett bak dørhåndtaket, skjult av 2 propper. Vet ikke om du har skrudd ut disse?
fish Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Skrevet Februar 29, 2008 Har gått over hele dørtrekket, ikke flere propper og skjulte skruer...
Olelink Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 på e36 må man vel også av med rammen rundt døråpner håndtaket...
fish Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Skrevet Februar 29, 2008 Vel... Æ røska til, så kom den. Men det var nok ikke riktig løsning. Det var en form for klips/festebrakett bak på dørtrekket, og det ble ødelagt. Men åssen en skal få dette løs uten å ødelegge det vet jeg ikke. Det ble stående igjen en plastdings i døra som egentlig skulle ha vært på dørtrekket, men selv den greide jeg ikke få løs.
JoCCe Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 hehe Uppps, du tar av skruene, å lirker løs klipsene, samt lista oppe under vinduet, å løøfter dørtrekket enkelt og greit rett opp Når det skal monteres, setter du klipsen som er midt på dørtrekket fast i dørtrekket å dytter det rett på plass. Er ett år siden jeg hadde av mine på min bil, plagdes å litt med den klipsa der
djscream Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 jæmmen faen a.. RIV av, du må ta i mann... ^^
fish Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Skrevet Februar 29, 2008 Okey... Har fremdeles 3 trekk igjen å ta av på den riktige måten... Takker JoCCe...
JoCCe Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 Bare hyggeli du, løsner dørtrekket fra den kromlista der oppe Du skjønner det når du vet åssen du skal gjøre det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå