Gunnar Skrevet Mars 1, 2008 Skrevet Mars 1, 2008 Det der må være noe av det verste halvferdige prosjektet jeg kan tenke meg å begynne på.. å hoppe inn midt i en slik ombygging tror jeg kan by på mange problemer - tror det kan by på mange problemer om man har gjort det selv fra starten til og med. En kan jo lure på hvorfor han gir opp..
Steffan C Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Skrevet Mars 1, 2008 Helt klart enig Gunnar, og du vet jo godt hvor artig det er med el./signal problemer... .
Gunnar Skrevet Mars 1, 2008 Skrevet Mars 1, 2008 Codename85, ikke hvis jobben med å tilpasse el.anlegget er påbegynt.. er el.anlegget komplett og urørt - så ja.
STM5 Skrevet Mars 1, 2008 Skrevet Mars 1, 2008 Men samtidig er jo en del av sjarmen i bil-Norge at folk har forskjellige prosjekter. Vi skal være glad noen setter igang! Både gjennomførbare og mindre gjennomførbare. Dette prosjektet er vel noe av det første med E39 M5-motor i E 34?
Gunnar Skrevet Mars 1, 2008 Skrevet Mars 1, 2008 Mulig dere misforstår meg når jeg kritiserer prosjektet.. jeg kritiserer ikke prosjektet med å sette E39 M5-motor i en E34, jeg er mer kritisk til å kjøpe et halvferdig prosjekt hvor noe slikt er forsøkt - det er typisk ting som kan bli så innfløkt (og uten fasit) at man bør ha kontrollen fra starten. Men er alt på stell med ledningsnett etc., så er det et morsomt bygg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå