Jørgen Lie Skrevet Februar 29, 2008 Share Skrevet Februar 29, 2008 BMW 325 vurderes solgt. Legger ut annonsen for en kompis, så for raskest svar bruk mobilnr. Men kan være behjelpelig med div sp.mål her inne. 239.000km Full rieger infinity styling m.hekkspoiler m lys Chippet Effetkanlegg Just.senkesett (i vognkort) Prof valset hjulbuer Nye sommerdekk: 225/45/17 (i vognkort) Motivlakk på panser/høyre framskjerm Hvitt skinniteriør Nylig EU-godkjent Strobekit i blinklys Nye vinterdekk Sportskasse Ny sportsclutch Ønsker bud og bytte vurderes, helst BMW. Selges nå uten frontspoileren grunnet ublidt møte med isklump Ring el send mld på 99239172 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 sånn ca pris det var tenkt for denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Shark- Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 Ja, som sagt, anntatt pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2008 sånn ca pris det var tenkt for denne? Han hadde sett for seg rundt 85k for bilen slik den er nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 hm..litt vel stiv må eg si når man ser på km stand og at det ikkje er frontfanger på den.. Men lykke til med salget;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 Er vel litt forskjell på frontfanger og frontspoiler da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 Blir skeptisk når jeg ser bilder av motorrrom uten brikker på deksel.... Synes det er fatalt av eier å ikke sørge for at de er på plass før bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 oi pokker..tenkte litt vel kjapt her ja..beklager;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekke Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 kom ikke coupe karossen i 1992 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2008 kom ikke coupe karossen i 1992 da? har fått opplysninger av eier, så skal ikke svare på akkurat den. kan være at den er registrert seeent 91 da kanskje.. lyger ikke på seg ett år da alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2008 Blir skeptisk når jeg ser bilder av motorrrom uten brikker på deksel....Synes det er fatalt av eier å ikke sørge for at de er på plass før bilde. Å med brikker på deksel så mener du? jeg legger kun ut annonsen for han, men skal sende "kritikken" videre.. Heller ikke jeg som bestemmer prisen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mars 2, 2008 Share Skrevet Mars 2, 2008 Fin bil, var ikke det. Men folk som passer på å få på disse brikkene på toppdekslet er gjerne litt mer nøye med bilene. Men det er meg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg