klubba Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 noen tips om hvordan jeg får traversen bak av på en e30 325 den sitter fast . skall skifte foringer
conan Skrevet Mars 1, 2008 Skrevet Mars 1, 2008 Først må du skru den løs Når alt er løsna må du banke på den med hammer/gummiklubbe på endene. Da bruker de komme ned. Har du løsna diffen fra brua?
conan Skrevet Mars 1, 2008 Skrevet Mars 1, 2008 Skrudd av begge bærearmene oxo samt mutterne i vær ende? Alt er løsna og fjerna? Da er det bare og denge løs på den med klubba til den løsner og kommer ned fra føringa i vær ende. Kan sitte godt.
conan Skrevet Mars 1, 2008 Skrevet Mars 1, 2008 Hehe, det er helt sikkert. Bare vent til du skal ta ut de gamle Jeg brant dem ut.
|Ole| Skrevet Mars 1, 2008 Skrevet Mars 1, 2008 tja, du klare ikkje skubbe dei i med handmakt og vaselin iallefall hehe 4 tonn eller.no??
conan Skrevet Mars 1, 2008 Skrevet Mars 1, 2008 Jeg hadde zalo på og slo de inn med gummiklubbe, gikk fint som faen (nesten) siste stykke gikk med skrustikka.
klodrik123 Skrevet Mars 1, 2008 Skrevet Mars 1, 2008 har bra travers liggende med ubetydelig brukte foringer i..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå