Gå til innhold

Volumjustering Businessanlegg


Anbefalte innlegg

Det er akkurat som om volumet lever litt sitt eget liv på anlegget mitt. Når jeg skal justere volum, skjer ikke endringen med en gang men gjerne litt forsinket. Ikke så lett å skur ned bare litt :(

Noen som har vært borti lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Svarer meg selv jeg :)

Det er mulig problemes skan skyldes kondens/fukt i bilen.

Etter en regntung Bergensvinter hadde jeg en del fuktighet inne i bilen og problemer med mye dugg på ruter. Har i helgen hatt bilen i garasje med vifteovn for å tørke ut kupeen. Når jeg testet anlegget i kveld virket det helt OK :)

Får se hvordan det ukvikler seg.

Forresten: Er det noen som kjennet til automatisk lydnivåjustering i BMW?

Så en tråd på Autopower om dette. Lyden justeres opp etterhvert som hastigheten på bilen øker for å kompansere for økt støy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jeg har ingen instruksjonsbok til mitt anlegg så jeg har litt problemer med å finne ut av det. Businessen min har samme knappelayout som denne, bare at jeg har kassettspiller i stedet for CD.

d0qrjt9hay3p5hmp15d2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får bare justere klokken på sett knappen. Har prøvd å holde den inne og mye annet. Kan hende jeg ikke har den funksjonen siden jeg har oppgradert fra Reverse til Business :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukermanualer på tysk hjelper ikke meg :) (Har heller ikke lett i manualen etter dette)

Tror ikke jeg har denne funksjonen på mitt anlegg siden jeg ikke får frem noe uansett hvilken knappekombinasjoner jeg prøver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...