Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Simpsons er bra, Homer er en kjernekar :lol: Men det kan du også se på Viasat4 som også er på Canal Digital.

Skrevet

Så ikke om det stod tildigere i tråden, men dette gjelder andre veien også, Canal Digital får TV3 og Viasat 4.. Men Viasat får TV2 og TvNorge.. Så da blir det jo prisen det kommer ann på fra nå av, og hva dem legger i grunnpakkene sine.

Skrevet

Fatter ikke at de ikke har gjort dette før. Det var det som var grunnen til at vi ikke gadd å kjøpe parabol, selv før RiksTV kom, og kun sitte med antenne og vente på RiksTV. RiksTV har alle kanalene vi vil ha i én pakke, mens vi måtte ha hatt både Canal Digital og Viasat om vi skulle hatt parabol.

Nå er nok Canal Digital Family den beste pakken for oss, men nå har de vært så trege at vi allerede har RiksTV.

Det er fordi to aktører har delt markedet seg imellom og styrer akkurat som de vil. De blir ikke engang enige om formatet kodingen skal foregå i, som resulterer i at du må ha to tunere.

Dette har jeg ventet lenge på, og skulle Canal Digital få nok Viasat kanaler over til seg, så er Viasat historie for godt. Synd det måtte en tredje aktør til for at dette skulle skje.

Viasat får TV2 og TvNorge nå, så det blir jo hipp som happ hva du velger.. Så tror nok ikke Viasat er noe dårligere alternativ.. Det er jo prisen det kommer ann på nå.. Viasat kommer forøvrig med ny tallerk nå som kun er 40 cm i diameter og kun behov for et LNB hode..

Skrevet

Betyr dette at man kan "bestille" flere viasat-kanaler selvom man har can-dig?

Vil så gjerne ha SportN og Golf-kanalen til viasat, men trenger can-dig og parabolen for hdtv:D

Skrevet
Jeg foretrekker rally (WRC) hvis jeg først skal se på billøp... der skjer det iallefall litt action av og til... :roll:

Word. :wink:

Trenger man virkelig så mange kanaler?

Jeg har i alle år klart meg helt fint uten så mye fokus på TV. Film er uansett best på kino eller hjemmekino med prosjektor, oda trenger man ingen luguber kanalpakke.

Eg er helt enig med deg Håkon.

Eg ser ikkje mye tv, men liker å se rally (WRC), Discovery, og Fotball,

både den norske Tippeligaen og Premier League.

Holder forøvrig med BRANN og Manchester United.

For at eg skal få med meg dette har eg Canal Digital Entertain og TV2 sporten.

Skrevet
Betyr dette at man kan "bestille" flere viasat-kanaler selvom man har can-dig?

Vil så gjerne ha SportN og Golf-kanalen til viasat, men trenger can-dig og parabolen for hdtv:D

Da får du bestille HD mottakeren til Viasat da vettu...:)

Skrevet

nah, de har ikke like bra HD-kanal utvalg som can-dig:P

men hvis viasat får et bedre HD-tilbud fremover så går jeg muligens til de isteden, så blir det mulig å se litt golf på tv også! :D

all golf i HD hadde vært fint;)

Skrevet

Tusen takk for tipset!

Då var kanalane installert og eg er klar for ein ny sessong med F1...... uten å måtte låne kortet til "naboen"

...treningane går vel og i år på sportN?

Skrevet

litt ot men fikk inn tv3 på parabolen nå men fikk opp mange hvite prikker på tven øvers til høyre flere enn meg som får det?

er plagsomt er det på viasat 4 også :(

ja har canal digital :lol:

Skrevet
litt ot men fikk inn tv3 på parabolen nå men fikk opp mange hvite prikker på tven øvers til høyre flere enn meg som får det?

er plagsomt er det på viasat 4 også :(

ja har canal digital :lol:

Såg at det var litt låg signlstyre på Tv3, kan det vere digital støy du har pga dette??

Kan då vere at antenna di ikkje er optimalt innstilt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...