Gå til innhold

Black'N'Red E46 320Ci, Solgt!


anders87
 Share

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...
  • Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kan jo komme med en liten update her.

Hentet igjen bilen på lørdag, og må si det var godt og kjøre Bmw igjen!

Fikk ikke noe mer lyst til å selge etter noen timer bak rattet. Men kommer en som er interessert imorgen så får vi se hva som skjer videre.

36454_10150217721640221_903550220_13071827_4726418_n.jpg

Kjapt bilde tatt i hamar kveld/natt til søndag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

"Ny" salgstråd ute med dumpet pris til 230.00,-

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=23437984

Men går for 220K til Bimmers-brukere..!

Bilen står i garasje, og blir nesten ikke brukt siden jeg bruker Caddyen jeg har om dagen. Ellers så skal den om kort tid få proff detailing av Kenneth Nilsen med Swissvax sin Insignis voks, som er av den noe dyre og sjeldne typen med kun 60 produserte bokser.

Legger også med noen nye bilder av bilen :)

DSC_1517.jpg

DSC_1513.jpg

DSC_1510.jpg

DSC_1501.jpg

DSC_1493.jpg

DSC_1484.jpg

DSC_1478.jpg

DSC_1466-1.jpg

DSC_1461.jpg

DSC_1458-1.jpg

DSC_1453-1.jpg

DSC_1450.jpg

DSC_1440.jpg

DSC_1439.jpg

DSC_1433.jpg

DSC_1425.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Kan jo ta en liten update her og.. Henter bilen igjen etter en liten detailingsrunde hos en kompis av meg..

Lakken har blitt bedre enn ny mente han, så skal bli moro og se :P

Har også fått tak i en fotograf som skal skyte noen bilder av den og bilen til bror min idag, så gleder meg til og se resultatet av det også.

Ellers blir bilen satt bort igjen i garasje ila helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whiplash som har tatt denne?

Da ser jeg frem til tråd på detailersclub.no og bilder her, den fyren har PEILING :D

Var det som var meningen ja, at Kenneth skulle detaile, men hørte ikke noe mer fra han så det ble en annen kamerat av meg, Anders Heggelund som tok jobben (urs4r på detailersclub.no), så kommer nok opp en liten tråd der alikevel ;)

Og Kai og Hans Roger som tar bilder av den?

Yaps :) Får vel bildene mot slutten av uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da ligger det en tråd ute på detailer foraet: http://www.detailersclub.no/forum/topic ... ntry163316

Sakser inn noen bilder og tekst derifra;

Deretter ble bilen skumlagt med en blanding av CG CW&G og VP Orange Prewash i foamcannon, og spylt ren.

IMG_0636.jpg

IMG_0635.jpg

Tok deretter lister og gummidetaljer+ kriker og kroker med Surfex HD og pensel, før håndvask med bøtte med gritguard, SV waschpudel og Megs NXT.

Begynte nå å bli mørkt, så derfor lite bilder av dette. Bilen skulle clayes før kvelden også, så begynte å få det litt travelt.

Satte etter dette i gang med Megs claybar og en blanding av CG Maxi Suds II og vann som claylube. Dette skulle vise seg å bli en enkel oppgave. Eier har vært flink med vask, og behovet for clay var minimalt.

Her er claybar etter begge sider tatt:

IMG_0638.jpg

Panser/skjerm

IMG_0655.jpg

c-stolpe

http://i1013.photobucket.com/albums/af2 ... G_0657.jpg

Veldig vanskelig å få gode bilder av defekter på den røde fargen, men utgangspunktet var omtrent det samme her, dog litt mindre synlig.

IMG_0659.jpg

Men nok om det. Fortsatte korrigeringen med det jeg hadde til rådighet. Hadde heldigvis igjen s30 i en liten dispenserflaske så jeg fikk kjørt ferdig det som var igjen.

IMG_0692.jpg

IMG_0685.jpg

Har dessverre ingen bilder av ferdig resultat med bra kvalitet, da eier skulle hente bilen om få minutter når disse ble tatt og kameraet mitt var en halvtime unna, men dere får nyte iPhonebildene sålenge, så er det ikke umulig at det dukker opp flere ferdigbilder av litt mer profesjonell art litt senere

Enjoy!

IMG_0296.jpg

IMG_0291.jpg

IMG_0290.jpg

IMG_0289.jpg

IMG_0288.jpg

IMG_0287.jpg

IMG_0297.jpg

IMG_0298.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...