Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

sviver kun på nr 4! problemer med å få justert varme/kulde og varme i bakruta også.

forrige eier fortalte han hadde tatt en kontakt som gjorde slik at vifta kun sviver på nr 4, hvilken kontakt kan det være?

Skrudde ut midtkonsoll og hanskerom og lette, men fant ikke noen manglede kontakter :?

Skrevet

Vifteproblemet ditt er nok viftemotstanden som er kaputt!

Problem med å justere temp og varme i bakruta...vil det sei at du ikkje får justert i det heile tatt, og at varmen i bakruta ikkje virkar?

Ang. det siste vil eg tru du har sjekka alt av sikringar?

Skrevet

Er nok viftemotstanden din som har tatt kvelden. Denne er lokalisert på passasjersiden.. Jeg tok ut hanskerommet, og da fant jeg viftemotstanden. Den er montert inni viftekanalen med klips, så det er fort gjort å skifte denne..

Skrevet

okei, få bare lete videre.. angående bakruta, så er det varmetrådene jeg ikke får gang i! vil heller ikke lyse oransj når jeg trykker inn bryteren...

Skrevet
okei, få bare lete videre.. angående bakruta, så er det varmetrådene jeg ikke får gang i! vil heller ikke lyse oransj når jeg trykker inn bryteren...

Viss sikringen er i orden vil eg tippe enten brytaren eller reléet...

Skrevet

Har delvis samme problem på min bil. Men hos min så virker alle stegene på viftebrytern.... men ellers er "panelet" helt dødt, ikke noe orange lys i knappene.... å heller ikke noe liv i varmetrådene.

Har sjekket alt av sikringer i motorrommet... OK! (finnes det andre steder å?)

Når det gjelder relè... hvor finner jeg det?

Skrevet

du bør sjekke kontakten på baksiden! jeg fikk ihvertfall mitt varmeapparat til nå! fant en ny viftemotstand liggende i garasjen :lol: ogputtet i kanalen, da ble det gang :D så nå virker også varme i bakruta!

takk for hjelpa folkens :wink:

Skrevet
du bør sjekke kontakten på baksiden! jeg fikk ihvertfall mitt varmeapparat til nå! fant en ny viftemotstand liggende i garasjen :lol: ogputtet i kanalen, da ble det gang :D så nå virker også varme i bakruta!

takk for hjelpa folkens :wink:

Kontakten bak panelet.....sitter to stk der.... hvis det er de du mener, så har jeg sjekket dem.

Var det løs kontakt eller defekt viftemotstand som løsteproblemet med varmetrådene, å som gjorde at du fikk liv i panelet?

Skrevet

ja, mente den minste kontakten.. det var viftemotstanden som løste problemet mitt ja. alt ble fint når jeg skifta den... ta deg en tur til høggern, jeg fikk min gratis der! mens en ny koster 4-500kr tror jeg..

• 2 months later...
Skrevet

nå kan jeg ikke lengre regulere temperaturen på lufta! den blåser inn den lufta den selv vil :? hva er galt da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...