TorErling Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 Heisann Da var det påtide å selge bilen min til fordel for ny bmw Kontakt informasjon: Tor Erling Holmås tlf: 97597884 Mail: terling@broadpark.no Om bilen: 520i 24v 261000km 1992 modell Fin bil som er i daglig bruk. Pent interiør, liten rift ( ca 3cm) på passersjer sete. Nye vinter og sommerdekk, Sommerdekk er på 245/45/17 felger. Bra teknisk stand, eneste er at dempere bak bør skiftes, og håndbrekk fungerer ikke. Effektanlegg fra svendsen eksos fra kat. og bak. Gir pen lyd. Har kviteringer på alt jeg har gjort med bilen. Bra service historikk. Ring for mer informasjon eller skriv her for info. Bilen står i Bergen. 29.000kr / BUD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Friksen Skrevet Mars 2, 2008 Share Skrevet Mars 2, 2008 Ser jo grei ut den her.. er det avtagbart hengerfeste på den eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorErling Skrevet Mars 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2008 Ser jo grei ut den her.. er det avtagbart hengerfeste på den eller? Har hengerfeste som kan festes, men det er ikke avtagbart i den forstand. er bare 2 bolter som må skrues så er det på. men visst man skal ha lys på hengeren, så må man få ny kontakt. Ledningene er der. Er opplegg for hengefeste men har bare tatt av selve "hengerkroken". Har også "lokk" til å dekke over, men de må skjeres til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Friksen Skrevet Mars 2, 2008 Share Skrevet Mars 2, 2008 okay okay.. tar du innbytte i en e39en min så er det greit..link står under her.. Men hakke hengerfeste.. å er vertfall en fordel da jeg skal te me garasjebygging snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorErling Skrevet Mars 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2008 okay okay..tar du innbytte i en e39en min så er det greit..link står under her.. Men hakke hengerfeste.. å er vertfall en fordel da jeg skal te me garasjebygging snart Blir litt høyt mellomlegg for min del. og jeg har vel så godt som kjøpt meg en E39 .. men takk for tilbudet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorErling Skrevet Mars 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2008 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorErling Skrevet Mars 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2008 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg