Singda Skrevet Mars 1, 2008 Skrevet Mars 1, 2008 Har nå drevet å prøvd å finne ut av va som feiler luftmassemålern min,(eller va det måtte være) Har netopp fått skaffa en anna lmm som jeg fikk de samme problemene på,men av en eller annen merkelig grunn så gikk den litt lavere på tomgang med den nye LMM. Jeg fikk bilen til å funke helt normalt og kjørte en stund til bilen nektet å dra.. jeg kan klemme inn clutchen å ruse motoren men den drar seg ikke av flekken... hender den småtenner innimellom.. Så imens når den fjusker så kan jeg trekke ut kontakten på lmm å da ruser den seg opp på normal tomgang igjen å går fint, men kobler jeg den til ijen så fjusker den seg ijæl å stopper bare Har hatt den problemet lenge nå å er ganske desperat på svar.' håper noen hær inne kan svare, takk for svar. Simon
Singda Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Skrevet Mars 1, 2008 tviler på det når det er akkurat det samme problemet. er så sinnsykt rart...
Sir Hofstad Skrevet Mars 1, 2008 Skrevet Mars 1, 2008 Holder på med samme på en annen motor. Skal prøve LMM som er 100% i orden på Mandag. + da den til til sjekk på jobb. Kan oppdatere da.
Singda Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Skrevet Mars 1, 2008 Holder på med samme på en annen motor.Skal prøve LMM som er 100% i orden på Mandag. + da den til til sjekk på jobb. Kan oppdatere da. Okey, skal sette inn en ny lambdasonde nå jeg, tror det er den som sender feil singaler. si hvordan det gikk med den nye lmm når den er testa ut da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå