JayDawgKL Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 selges uten EU godkjenning, trenger traversforinger, og div. småfiks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 Bilder, info, pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flo1 Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 litt info hadde hvert fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mars 3, 2008 Share Skrevet Mars 3, 2008 Hvis den ligger er på kløft siden. så vil jeg veldig gjerne få se på den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flo1 Skrevet Mars 3, 2008 Share Skrevet Mars 3, 2008 virker ikke som om selger vil selge:p, savner bilder, info om bilen osv.. hadde hvert greit med en litt priser osv:!: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Mars 4, 2008 Share Skrevet Mars 4, 2008 Kan være int, men trenger mer info da! send meg mer på pm når du ser på annonsen igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Mars 4, 2008 Share Skrevet Mars 4, 2008 Jeg skal be han få fingeren ut av ræva å legge ut info og bilder jeg. Kan jo si det jeg vet om bilen. Utrolig fin i lakken, sinnsykt god bil å kjøre, men trenger litt pleie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flo1 Skrevet Mars 7, 2008 Share Skrevet Mars 7, 2008 når kommer det bilder å info da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Shark- Skrevet Mars 7, 2008 Share Skrevet Mars 7, 2008 Dårlig respons fra selger her altså!! Prisantydning på denne? Mer info? Div småfiks- Hva innebærer det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Friksen Skrevet Mars 8, 2008 Share Skrevet Mars 8, 2008 hehe kansje han trakk seg.. eller kansje like useriøs som Flo1.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flo1 Skrevet Mars 10, 2008 Share Skrevet Mars 10, 2008 hold kjeft a friksen, fordi jeg ikke kom å kikka på bilen din når jeg hadde funnet meg en annen en. hva faen er galt med det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg