22-02-70 Skrevet Mars 1, 2008 Skrevet Mars 1, 2008 Hei. Eg har ein 525dat med xenon på nerlysa. Det er ELENDIGE lys på bilen. Det er berre litt måneskinn rett frammfor bilen. Den automatiske reguleringa virkar fint. Går det ann og justere opp lysa litt til MANNUELT? Går det ann og skifte fra 35w til 60w `s perer, eller må eg da også bytte dei der omformaranne og? MVH Jonny
TexWiller Skrevet Mars 1, 2008 Skrevet Mars 1, 2008 Er det elendige lys vil jeg tro at det er noe galt. Er det orginalt eller ettermontert, Ja det går å stille høyden manuelt men det hjelper jo ikke når lyset er dårlig. prøv å bytte pærene dine først.
todleif Skrevet Mars 1, 2008 Skrevet Mars 1, 2008 Dårlige reflektorer? Er pærene i ferd med å ryke? Feil med ballast eller tenner. (er tenner på nokre biler med originale xenon) Xenonpærene blir svakere og får ein annen farge før dei kutter ut. (har byttet på min) Eg har ettermontert xenon i fjernlysa, og der er det ballastene som styrer effekten. (eg har 50w, men 35w skal væra meir enn nok i nærlysa) Pærene er dei same om du har 35w eller 50w
22-02-70 Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Skrevet Mars 1, 2008 Takk for svar. Det er orginalt, ja. Eg kann prøve og skifte perene, men de verkar som det lyser berre rett framfor bilen, da blir det ivertfall 50w dersom det passar. Var ein tur til Bergen forrige helg med regn og svart asfalt. var berre flaks at eg fann vegen heim. he he. Når eg startar bilen inne i garagen stiller lyktene seg fint inn, og de ser ut til at høgda er fin men når eg kjem ut i mørket blir eg skuffa. Kan prøve og justere lit opp, viss eg finn noko og stille på. MVH Jonny
Steffan C Skrevet Mars 1, 2008 Skrevet Mars 1, 2008 Eg kann prøve og skifte perene, men de verkar som det lyser berre rett framfor bilen, da blir det ivertfall 50w dersom det passar. Pærene er dei same om du har 35w eller 50w
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå