toddi Skrevet Mars 2, 2008 Skrevet Mars 2, 2008 Dette må jo bli en av norges heftigste biler når den er ferdig: http://www.shsperformance.no/index.php/ ... ew/74/1/10
Tommy Skrevet Mars 2, 2008 Skrevet Mars 2, 2008 Som BMW entusiast, så må jeg nok si at dette ikke er noe jeg likte. Maserati 3200GT, er etter min mening et av de fineste bildesign gjennom tidene, å er en samlerbil som ikke burde behandles slik. Men det er jo med denne, slik som med andre samlerbiler, noen mennesker som ikke ser verdien av en slik. De han nok "more money than brain"
JoeNasty Skrevet Mars 2, 2008 Skrevet Mars 2, 2008 Ville vel kanskje valgt en litt nyere motor hadde jeg gjort dette selv....som en motor fra e-39 eller e-60...fortsatt m5 selvfølgelig...
toddi Skrevet Mars 2, 2008 Forfatter Skrevet Mars 2, 2008 Som BMW entusiast, så må jeg nok si at dette ikke er noe jeg likte. Maserati 3200GT, er etter min mening et av de fineste bildesign gjennom tidene, å er en samlerbil som ikke burde behandles slik. Men det er jo med denne, slik som med andre samlerbiler, noen mennesker som ikke ser verdien av en slik. De han nok "more money than brain" Tja samlerbil vil vel tiden vise. Er vel bare toppmodeller av Porsche og det meste av Ferrari som en med sikkerhet kan kalle samlebiler allerede som nye. Er jo greit at det finnes folk som er villig til og strekke strikken helt ut, og det med ikke hvilke som helst bil heller. Riktig produsent på motoren har han også valgt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå