cool_lilja Skrevet Mars 2, 2008 Share Skrevet Mars 2, 2008 535a i sina bästa dagar. 540 front m5 kjolar Komplett M optik invändigt (svart skin) Svart inne Tak Taklucka Sänkt me styvare chassi Lamell diff Vita blinkers fram, (Bak mot tilllägg) BBS RS 17" Massa godis. Ring för info. bör ses Eller köp fälgarna för 8000:- Och inredning för 8000:- Eller köp allt för samma pris Ni vet ju vad puckarna e värda om ni inte vet så kan denna länk friska upp minnet http://www.blocket.se/vi/15067486.htm?ca=15_s Höger fram och bakdörr är lite tilltryckta. Bilen finns i Göteborg. Kan komma och lämna bilen i Oslo för 20 000:- SEK Ring eller mail +46709990070 johan@liljegren.pp.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cool_lilja Skrevet Mars 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2008 Jag säljer bilen pga förlorat körkort. Jag fixar så att bilen kommer till Oslo, är det ingen som vill ha den för 20 000:- SEK???? Ta delarna och sätt in dom i en annan E34 istället för att använda bilen. Eller är det för dyrt???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mars 3, 2008 Share Skrevet Mars 3, 2008 felgene følger med, right? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cool_lilja Skrevet Mars 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2008 felgene följer med, JA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cool_lilja Skrevet Mars 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2008 Jag kan tänka mig att sälja bilen utan papper. Alltså, ni köper bilen, fast ni får den som delar. Skulle detta vara bättre???? Jag fixar en avregistrering i Sverige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cool_lilja Skrevet Mars 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2008 Seriöst??? Är det ingen som vill ha bilen? Vad är det för fel på annonsen? Jag kan ju komma och lämna bilen !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mars 8, 2008 Share Skrevet Mars 8, 2008 mye penger for en delebil desverre, hvertfall for min del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cool_lilja Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2008 pengarna går att snacka om blir ju mycket biligare om någon kommer och hämtar den, nästan halva pengarna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mars 8, 2008 Share Skrevet Mars 8, 2008 SOLGT :=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg