Kobar Skrevet Mars 2, 2008 Skrevet Mars 2, 2008 ønsker og kjøpe rust- og bulkfritt panser og venstre framskjerm til -93 coupè! gjerne på sør-vestlandet..
Kobar Skrevet Mars 7, 2008 Forfatter Skrevet Mars 7, 2008 noen som vet? bra og billig? vil ikke ha veng, og har hørt på GS, men di har kun nytt inne for tiden...
Kobar Skrevet Mars 7, 2008 Forfatter Skrevet Mars 7, 2008 koed kommer opp i samme pris som gs med frakt og diverse... har handla fra veng før, og tror ikke jeg kommer til å gjøre det ijen, men hva er prisen på panser og framskjerm til 2dørs e36 hos veng? skal levere bilen til dyktig lakkerer/karosserimann, så han klarer kansje å "modde" det slik at det blir bra til slutt..?
steffen- Skrevet Mars 7, 2008 Skrevet Mars 7, 2008 jeg har kjøpt panser fra veng. ikke noeting og klage på. framskjermer har jeg bestilt nå da jeg trenger nye. disse vet jeg ikke ennå åssen er. bilen min skal også lakkeres så det skal være bra. panseret er det ikke noe og si på. framskjermene kommer over helga da sakl jeg lage hull til blinklysene... prisen er ikke så værst. bare du setter det på et eventuelt firma du har. da får du 20%. jeg anbefaler det når man ikke har råd til orginale deler. jeg kjøpte to framskjermer på veng til prisen av en på bmw. vet noen har negatvie ting og si om uorginale deler men når er det sånn at bmw har strenge krav til uorginale deler.
Kobar Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Skrevet Mars 10, 2008 gi beskjed når alt er montert, og gjerne send ett bilde, samt komentarer til passfomr o.l! må du bore hullene til blinklysa selv?
steffen- Skrevet Mars 10, 2008 Skrevet Mars 10, 2008 ja jeg har slik at de hullene jeg har i den ene skjermen er litt feil i forhold til den andre sia. den den sia som er rett. den skal jeg bruke som mal på hullene, må lage de selv ja. men det er ikke noe problem
Kobar Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Skrevet Mars 11, 2008 hvordan lager du hullene da? må jo være firkantede?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå