2001e46coupe Skrevet Mars 2, 2008 Skrevet Mars 2, 2008 Skal en tur bort med et par kammerater i slutten av måneden og sitter å prøver å finne ting som vi bør få med oss. Har tenkt oss en tur til Hoover dam og Grand Cannyon. Noen som veit om andre ting en bør få med seg der borte, både bil relatert og ikke?
Hindmost Skrevet Mars 2, 2008 Skrevet Mars 2, 2008 Anbefaler en tur til monument valley, samtidig med grand canyon. Når det gjelder bil, så kan du jo leie en bil og kjøre fra LA til san fransisco langs med kysten (Highway 1). Flott tur
TommyL Skrevet Mars 2, 2008 Skrevet Mars 2, 2008 Vegas: - Stratosphere (vest USA's høyeste tårn...med diverse karuseller på toppen.) - Ellers egentlig bare alle hotellene...nok å se på der. Vær forberedt på gnagsår. - Leie en Ferrari F430...husker ikke hvor mye det kostet...var det ca 5000,- i døgnet? Los Angeles: - Hollywood skiltet. Artig. - Hollywood Boulevard...med alle stjernene. - Santa Monica. Med Santa Monica Beach og Santa Monica Pier (sykkelpolitiet, du vet...). Mange bra butikker med klær og sko også. - Beverly Hills og Bel Air....aldri sett så mange AMG og M biler i hele mitt liv. Det er helt sykt for en bilpark dem har der. - Six Flags Magic Mountain. Diger fornøyelsespark. - Warner Brothers Studios. - Universal Studios. Ellers er LA en skitby egentlig...og man bør bruke hodet og holde seg unna steder som Compton, East LA og Inglewood bl.a. Jeg kjørte meg vill ganske sent på kvelden i Compton...og jeg kan love deg at jeg stoppet ikke for noe! Skummelt sted... Kan jeg spørre om hvilke hoteller dere skal bo på?
TommyL Skrevet Mars 2, 2008 Skrevet Mars 2, 2008 Når det gjelder bil, så kan du jo leie en bil og kjøre fra LA til san fransisco langs med kysten (Highway 1). Flott tur Javisst, helt klart. Fantastisk flott.
Bmweee Skrevet Mars 2, 2008 Skrevet Mars 2, 2008 overaske alle hjemme og gift deg med en kompis? neida;)
2001e46coupe Skrevet Mars 2, 2008 Forfatter Skrevet Mars 2, 2008 overaske alle hjemme og gift deg med en kompis? neida;)Får heller finne ei steinrik dum berte og gifte seg med hu i steden hehe
2001e46coupe Skrevet Mars 2, 2008 Forfatter Skrevet Mars 2, 2008 Takk for mange fine forslag, har tenkt å leie en Ferrari 355 i noen timer. Hadde egentlig ikke trodd jeg kunne leie pga alder(er 23) men det ser igrunn ut til å gå fint. Vi skal bo på Golden Nugget den uka vi er i vegas, også leier vi bil og kjører til LA, der har vi ikke bestilt hotell men tar det på sparket. Litt i tvil åssen bil vi skal leie når vi skal kjøre til og fra la, forslag? Bør jo ikke koste så mye da det sikkert ryker mye penger generelt men går jo an å leie noe annet en mondeo for å si det sånn.
BMWPower Skrevet Mars 3, 2008 Skrevet Mars 3, 2008 Når det gjelder bil, så kan du jo leie en bil og kjøre fra LA til san fransisco langs med kysten (Highway 1). Flott tur Javisst, helt klart. Fantastisk flott. Støtter denne, fantastisk tur.... Universal studios er også et must
S.Hafsmo Skrevet Mars 3, 2008 Skrevet Mars 3, 2008 om du drar til Santa Monica boulevard må du være litt forsiktig. sist jeg var der i jakt på en plass å spise havnet jeg midt i homsestreeten. ikke at jeg er homofob altså, men mannfolk som kliner gjør at jeg mister matlysten.
TommyL Skrevet Mars 3, 2008 Skrevet Mars 3, 2008 Hehehe, en gang booket jeg og dama et hotell i San Diego. Kom inn i lobbyen, og der fant vi ut at uttrykket som stod på hjemmesiden, "A Gay Friendly Hotel", faktisk betydde noe.... Det var langt ut i happy hour, og kosing, kyssing og klassing stod på menyen blant de sikkert 10 personene som var der. Strekningen fra lobbyen til rommet, med to blytunge kofferter på slep, tok overraskende kort tid..... Har som Stuff04 ikke noe personlig mot homser altså....men...
sdfdsfds Skrevet Mars 3, 2008 Skrevet Mars 3, 2008 Hoover Dam må du innom ja. Og selfølgelig de fleste hotellene, jeg fikk ikke tid til å se alle sist. Men skal prøve å få gjort det igjen nå. Har vært i USA noen ganger før og skal over igjen om 3 måneder, kan nesten ikke vente Jeg vurderer litt å leie en BMW M6 en dag når vi skal over, men er sinnsykt dyrt hehe. Du burde svinge innom Laguna Beach å en tur, er ganske fine strender og masse råe biler der. Ligger rett før LA. Og følg tipsene til TommyL.
jcvold Skrevet Mars 3, 2008 Skrevet Mars 3, 2008 jeg var i Las Vegas forrige helg , og det var litt av en by! men ganske dyr og.vi satt på en fortausbar å drakk 4 corona ,det ble 28 Dollar.. relativt dyrt. og de heteste nattklubbene kosta mellom 50- 100 Dollar å komme inn på. så det vi gjorde var å leie en hummer Limmo for lørdagskvelden,tok med eget drikke,og råna opp og ned stripa i vegas! og det er litt av en opplevelse på en lørdagskveld! og som nevnt tidligere : Startosphere er verdt en tur opp i . koster 10 dollar,men er kjempegod utsikt : og ta taxi opp til Mandalay Bay hotellet,og gå hele stripa ned til Circus Circus, er ca 2 km,men er verdt turen! kan og leie en BMW Z4 så jeg.
sdfdsfds Skrevet Mars 3, 2008 Skrevet Mars 3, 2008 Er litt dyrt i Las Vegas ja, men det er verdt pengene Er jo billig i forhold til her i Norge da. Hvor var det d kosta $100 å komme inn?
jcvold Skrevet Mars 3, 2008 Skrevet Mars 3, 2008 Er litt dyrt i Las Vegas ja, men det er verdt pengene Er jo billig i forhold til her i Norge da.Hvor var det d kosta $100 å komme inn? kosta 100$ å komme inn på "Studio 54" ,som er i kjelleren på MGM Grand,på stripa. om man vil drikke billig,så er det lurt å sitte å gamble litt,da får man gratis drikke så lenge man spiller.gjelder og slots-maskinene
sdfdsfds Skrevet Mars 3, 2008 Skrevet Mars 3, 2008 Jøss hørtes jo nesten rart ut. Det var ikke noe spesielt denne kvelden da? Jeg har kikka igjennom de fleste klubber på nettet og har ikke funnet noen på over $50.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå