Padi Skrevet Mars 2, 2008 Skrevet Mars 2, 2008 Hei alle sammen. Det er en ting jeg lurer på. Hvorfor passer ikke disse lyktene min bil. Det er de som er nederst på siden. Det som er så rart er at de passer biler uten orginal xenon men ikke bilene med orginal xenon. Disse lyktene som selges her har jo linse de også og de kommer med motor for høydejustering.Da har de jo alt det samme som jeg har nå Hmmmm Er det noen som hvet om disse passer min touring. Glenn
beemerdude Skrevet Mars 4, 2008 Skrevet Mars 4, 2008 hvis de lyktene du har er kjøpt hos BS eller lykt.no eller sånne billigplasser, så er det rett og slett for at de er no billig dritt og krever masse tilpassing for å passe.... hadde samme problemet på min forrige e46 320 d touring... ta kontakt med Svein erik på Styling Tech... det har lykter av go kvalitet og orginalfester og plugger...
Padi Skrevet Mars 4, 2008 Forfatter Skrevet Mars 4, 2008 Takk for svar.Nei jeg har ikke handlet enda, men tenkte jeg skulle undersøke till rundt før jeg gjorde det. Jepp jeg skal kontakte han. Glenn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå